واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵

بوناچیچ:بازی با استقلال حکم فینال دارد

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: مشکلات ما سر جای خودش است و کسی منتظر نمی ماند تا آنها حل شود و بازی فردا انجام می شود و بازی با استقلال و همه بازی های دیگر برای ما حکم فینال دارد.
تدبیر24: ˈلوکا بوناچیچˈ شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال تهران در جمع خبرنگاران گفت: شرایط سخت است و جدا از مصدومیت های گذشته تیم دیروز ˈکریم اسلامیˈ نیز به مصدومان اضافه شد و از این نظر استقلال نیز مشکلاتی شبیه ما دارد.

وی با اشاره به اینکه برای بازی فردا شیث رضایی، احمد حسن زاده و علیرضا ابراهیمی مصدوم و محروم هستند، ادامه داد: باید برای ترکیب 11 نفره فردا فکر کنیم که چه کسانی را به زمین بفرستیم.

وی تاکید کرد: باور دارم در مقابل استقلال بازی بهتری نسبت به تیم نفت تهران انجام می دهیم.

بوناچیچ، تاکید کرد: استقلال با هر ترکیبی که داخل زمین بیاید باز هم استقلال است و بهترین مربی را دارد و برای فردا تلاش می کنند که پیروز شوند و ما فریب نبودن چند بازیکن این تیم را نمی خوریم و فکر نمی کنیم بازی ساده ای است.

وی تاکید است: استقلال، استقلال است حتی اگر چهار بازیکن اصلی خود را نداشته باشد.

سرمربی تیم مس کرمان با بیان اینکه بازی که در ذوب آهن مقابل استقلال داشته، بازی سخت تری نسبت به بازی فردا بوده است، افزود: درست است که استقلال با ترکیب ضعیف تری ظاهر می شود و شاید برای من راه گریز و فرجی باشد و ما به دنبال راهکار برای پیروزی هستیم و جنگ صدر و ته جدول سخت است.

وی در رابطه با تاکتیک تیم استقلال گفت: ما می دانیم استقلال در ضربات ایستگاهی و کرنر خطرناک است و ما روی این مسئله تمرین کرده ایم و فردا باید ببینیم تمریناتی که انجام داده ایم را بازیکنان چگونه در زمین اجرا می کنند.

سرمربی تیم مس کرمان افزود: در دیدار با نفت انتظار داشتم بازیکنان از نظر فنی و روحی و روانی بهتر کار کنند و برای بازی فردا با جنگندگی و میل خواستن به نتیجه دلخواه خود برسیم.

وی ادامه داد: بازی فردا آخرین تیر ترکش نیست بلکه آخرین شلیک است.

وی در پاسخ به عملکرد رودباریان دروازه بان مس در بازی مس با نفت اظهار کرد: وی دروازه بان خوبی است و هنگامی که به اینجا آمدم با صحبتی که با وی و آرمان شهداد نژاد دیگر دروازه بان مس کردم، اولویت را به رودباریان دادم.

بوناچیچ، در بازی با نفت تهران اشتباه اصلی با سازمان دفاعی بود و بعد رودباریان باید بهتر ظاهر می شد، ابتدا دفاع نباید اجازه سانتر توپ رامی داد و سپس مدافعان یارگیری تک به تک را رعایت نکردند و پوشش ندادند و ضربه سر بازیکن حریف گل شد.

دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال تهران ساعت 15 در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: