واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

16 کشته در درگیری احزاب ترکیه

درگیری بین هواداران احزاب در آستانه انتخابات شهرداری ها در ترکیه ، 16 زخمی بر جای گذاشت.
تدبیر24: هواداران احزاب ˈ صلح و دمکراسی ˈ و ˈ مطالبه آزاد ˈ ( هدا پا ) امروز در شهرستان ˈلیجه ˈ در استان ˈدیاربکرˈ به درگیری با یکدیگر پرداختند که 16 نفر در این درگیری زخمی شدند و به برخی از خودروها و ساختمان ها خسارت مادی وارد شد.

بر اساس این گزارش ، این درگیری به هنگام عبور هواداران حزب مطالبه آزاد از مقابل ساختمان حزب صلح و دمکراسی رخ داد که با دخالت پلیس به پایان رسید.

در آستانه انتخابات شهرداری ها در ترکیه تحرکات افشای اسناد فساد مالی و ارتشا ، حمله به مراکز تبلیغاتی احزاب و تهدیدهای سیاسی و شانتاژ به عنوان حربه جنگ روانی جایگزین رقابتهای تبلیغات حزبی شده است.

در آستانه انتخابات شهرداریها در ترکیه که قرار است دهم فروردین ماه آینده برگزار شود ، روند تحولات درترکیه و تاثیر گذاری و تاثیر پذیری برای جلب آرای مردم بر خلاف انتخاباتهای گذشته بیش از آنچه در جهت تبلیغات به نفع احزاب باشد در راستای رسوا کردن احزاب رقیب و حمله فیزیکی به دفاتر حزبی و تهاجم لفظی رهبران به یک دیگر شکل گرفته است.

از آنجایی که نتایج انتخابات شهرداریها و نسبت میزان پیروزی احزاب می تواند به نوعی در طرز فکر مردم نسبت به انتخاباتهای ریاست جمهوری که در تابستان سالجاری میلادی و انتخابات عمومی که در سال آینده میلادی برگزار خواهد شد ، تاثیر خواهد گذاشت از هم اکنون احزاب سیاسی در صدد اقداماتی هستند که رای احزاب را کاهش دهند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: