واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

تیم‌های آموزش دیده در جاده‌های پرحادثه

معاون ایمنی اداره کل ایمنی راه و حریم سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: اولویت اصلی در جهت ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها در نقاطی است که بیشترین تاثیر را در ارتقای سطح ایمنی راهها دارد و از طرفی کمترین هزینه را برای ادارات دارند و جزو اقدامات مهندسی کم هزینه زودبازده محسوب می‌شوند.
تدبیر24: فرهاد مهریاری اظهار کرد: در راستای اقدامات مهندسی کم هزینه زودبازده با هزینه کمتر بیشترین تاثیررا در جهت افزایش ایمنی جاده‌ها شاهد خواهیم بود که این قبیل برنامه‌ها به عنوان اقدامات مهندسی کم هزینه زودبازده شناخته می‌شوند.

بودجه لازم برای تجهیز راه‌ها نداریم

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم بودجه مورد نیاز برای انجام اقدامات ایمنی راههاست، گفت: بودجه لازم و کافی را برای خط کشی‌ راه‌ها یا نصب تابلوها و علائم نداریم؛ به عبارتی درصد بسیار ناچیزی در این زمینه در اختیار داریم.

مهریاری با بیان اینکه قرار شده منابعی با کمک ریاست سازمان راهداری در اختیارمان قرار گیرد، افزود: مبالغی از محل جرائم راهنمایی و رانندگی و منابع سازمانی دریافت می‌کنیم و با هماهنگی ادارت کل مقادیری هم از منابع استانی تعلق می‌گیرد.

معاون ایمنی اداره کل ایمنی راه و حریم سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: ارتقای سطح عملکردی حفاظ‌ها در نقاط پرتگاهی با استفاده از حفاظ‌های سه موج، بتنی و سوپر ریل نیز یکی دیگر از مواردی است که در راستای ایمن سازی جاده‌ها صورت می‌گیرد.

اعزام تیم‌های آموزش دیده به نقاط پرحادثه

مهریاری با بیان اینکه اولویت‌های اصلی را با محدودیت‌های منابع مالی اجرایی می‌کنیم، گفت:‌ این اقدامات را به یکسری اولویت‌های اصلی ممیزی ایمنی راه‌های شریانی تقسیم بندی کردیم که تیم‌هایی آموزش دیده به نقاطی که در آن‌ها تصادفات بالا بود و پرحادثه هستند اعزام شدند و اقدامات ایمنی لازم را انجام می‌دهند؛ به عنوان مثال در جاده‌هایی که پیچ دارند یا در مجاورت پرتگاه‌ها هستند با استفاده از تابلوهای اطلاع‌رسانی و حفاظ های ایمن، سطح ایمنی نقاط ارتقا می‌یابد.

وی تاکید کرد: ضمنا جهت افزایش دقت رانندگان تابلوهایی با زمینه فسفری حاوی تابلوهای هشداردهنده به منظور آشکارسازی نقاط پرحادثه نصب شده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: