واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

بارش برف گیلان را فرا گرفت

به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه سرد و بارش زا به سواحل جنوبی دریای خزر، بارش برف و سرما از بامداد روز جمعه شهرستان رشت و بخش های وسیعی از استان گیلان را فرا گرفت.
تدبیر24: به دنبال این تغییرات جوی، بارش برف و سرما که از دیشب در ارتفاعات کوهستانی غرب گیلان و دیگر مناطق کوهستانی استان آغاز شده و اکنون ادامه دارد تمامی مناطق کوهستانی و مرتفع و راههای بین استانی را سفید پوش کرده است.

رئیس اداره پیش بینی و هشدار سریع اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به احتمال آب گرفتگی معابر عمومی در بعضی نقاط ، اعلام کرد: هوای گیلان طی امروز و فردا بین 10 تا 17 درجه با کاهش دما روبرو خواهد بود.

ابوالقاسم شفیعی آسمان امروز گیلان را ابری و طی بعد از ظهر و شب همراه با بارندگی و برف، کاهش دما و وزش باد پیش بینی کرد.

همچنین بر اساس دستور ستاد حوادث مترقبه استان، راهداران و دیگر عوامل از بامداد امروز با حضور در تمامی محورهای مواصلاتی مشغول برف روبی و بازگشایی راه ها در نقاط مختلف استان هستند.

هم اکنون تردد در مناطق مرتفع جاده های غرب گیلان و دیگر جاده های کوهستانی با کندی جریان دارد و راهدارخانه های مستقر در این مسیرها مشغول برفروبی و نمک پاشی جاده ها هستند.

پلیس راه گیلان هم در این خصوص به تمامی رانندگان بویژه مناطق کوهستانی توصیه کرد تا از تجهیزات زمستانی استفاده کرده و در گذر از گردنه های صعب العبور با سرعت مطمئن از این مناطق گذر کنند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون تمامی راههای ارتباطی استان باز است و عبور و مرور در آنها جریان دارد و رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی کوهستانی گیلان را دارند خودروهای خود را باید به زنجیز چرخ و وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: