واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

برگزیدگان برفی ترین جشنواره کشور

گروه های برگزیده هفتمین جشنواره شهر برفی کشور با عنوان ˈبرف آوردˈ در تالاب بین المللی چغاخور شهرستان بروجن معرفی و تقدیر شدند.
تدبیر24: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری روز جمعه در آیین پایانی این جشنواره گفت: آثار 39 گروه برای حضور در این جشنواره پذیرفته شد که 33 گروه که اکثر آنان، جوانان و دانشجویان بودند برای ساخت مجسمه های برفی در این جشنواره حضور یافتند.

ˈمژگان ریاحیˈ افزود: دیدار مردم از مجسمه های برفی ساخته شده از سوی گروه های شرکت کننده در جشنواره شهر برفی از 11 بهمن به مدت یک هفته انجام می شود.

به گزارش ایرنا گروه های برگزیده هفتمین جشنواره شهر برفی کشور بر اساس داوری و رای هیات دوران به شرح زیر اعلام شد و در مجموع 100 میلیون ریال به پنج گروه برگزیده این جشنواره به عنوان جایزه اهدا شد.

هیچ گروهی در این جشنواره حایز رتبه نخست شناخته نشد.

رتبه دوم این جشنواره به همراه 40 میلیون ریال جایزه نقدی به گروه ˈسپیدارانˈ به سرپرستی ˈعباس امانیˈ با اثر ˈبی قرارˈ اختصاص یافت.

گروه ˈغزلˈ به سرپرستی ˈغلامعباس صالحیˈ با ارائه اثر ˈشوق زندگیˈ نیز توانست رتبه سوم و جایزه 30 میلیون ریالی این جشنواره را از آن خود کند.

رتبه چهارم این جشنواره به همراه 20 میلیون ریال جایزه نقدی به گروه ˈخاکپاشˈ به سرپرستی ˈالهام خاکپاشˈ و اثر ˈعودتˈ اختصاص یافت.

در هفتمین جشنواره شهر برفی کشور، رتبه پنجم به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی به گروه ˈجهانبینˈ به سرپرستی ˈعلی نوذریˈ با اثر ˈسورناˈ اختصاص یافت.

بر اساس رای هیات داوران، 10 میلیون ریال جایزه نقدی به صورت مشترک به گروه های ˈباغ هنرˈ به سرپرستی ˈغلامرضا هادیانˈ و اثر ˈمرگ طبیعتˈ، گروه ˈ آفتابˈ به سرپرستیˈ حمیده سلیمانیانˈ و اثر ˈعرشˈ، گروه نقش جهان به سرپرستی ˈپیمان کریمیˈ و اثر چوپان از گروه مهریز به سرپرستی ˈابوالقاسم صالحیˈ و اثر خروش زمان و گروه ˈآواˈ به سرپرستی ˈسعادت شگفتˈ و اثر ˈکشتن دیو سپید به دست رستمˈ اهدا شد.

منطقه سیاحتی و گردشگری تالاب بین المللی چغاخور در شهرستان بروجن و در 70 کیلومتری مرکز شهرکرد قرار دارد.

هفتمین برف آورد سالانه شهر برفی ایران از سه شنبه در منطقه نمونه گردشگری تالاب بین المللی چغاخور شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: