واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰

مدارس اردبیل بخاطر برف تعطیل شد

تداوم ریزش برف، یخبندان و تشدید کولاک و سرمای هوا سبب تعطیلی مدارس اردبیل و چند شهرستان این استان در نوبت صبح فردا (شنبه) شد.
تدبیر24: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پروش اردبیل اعلام کرد: مدارس مقاطع آمادگی، ابتدایی و دوره اول متوسطه در شهرستان های اردبیل، نمین، نیر، سرعین، بیله سوار و پارس آباد مغان فردا در نوبت صبح به علت برف، سرما و یخبندان تعطیل هستند.

همچنین مدارس مقاطع آمادگی و راهنمایی شهر اصلاندوز مغان در نوبت صبح فردا به همین علت تعطیل خواهند بود.

باتوجه به سرمای شدید هوا و اینکه بارش برف و کولاک با شدت در ساعات آینده ادامه می یابد به نظر می رسد که فردا تمام مقاطع تحصیلی و حتی دانشگاه های اردبیل به تعطیلی کشانده شوند و آموزش و پرروش اردبیل اعلام کرده است سعی می شود در صورت تعطیلی تمام دوره های متوسطه، آن را در زمان مناسب به آگاهی برساند.

ریزش سنگین برف همراه با وزش شدید باد از جانب شمال شرق که بیشینه سرعت آن گاهی به 55 کیلومتر در ساعت می رسد، سبب وقوع کولاک و اختلال در تردد رهگذران پیاده و سواره در گذرگاههای شهر اردبیل شده است.

باوجود ابری بودن آسمان و ریزش برف، دمای هوا به شکل کم سابقه ای در ایستگاه مرکزی اردبیل به منفی 15 درجه سلسیوس رسیده است.

ارتفاع برف به لحاظ همراهی آن با کولاک در سطح کوچه ها و خیابانهای شهر اردبیل از 20 تا 45 سانتی متر متغیر است.

کارشناسان هواشناسی اردبیل پیش بینی کرده اند که بارش برف تا روز دوشنبه در اردبیل و بخش وسیعی از این استان ادامه می یابد که شدت آن در روز شنبه و نخستین ساعات یکشنبه خواهد بود.

از روز یکشنبه بارش ها به شکل پراکنده ادامه خواهند یافت اما با گذر این سامانه جوی ناپایدار، دوباره از نخستین ساعات سه شنبه موج قدرتمند و سرد دیگری از شمالغرب وارد ایران می شود که استان اردبیل و نوار شمالی کشورمان را زیر تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین تشدید وزش باد و کولاک برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده و نیز رسیدن دمای هوا به منفی 24 در شهر اردبیل و برخی ایستگاههای هواشناسی این استان دور از انتظار نیست. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: