واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲

روزهای آلوده به اصفهان بازگشت

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در حال حاضر هوای اصفهان در شرایط ناسالم قرار دارد و به نظر نمی‌رسد ورود این موج ناپایدار تاثیری قابل توجهی بر کاهش غلظت آلاینده‌های هوا داشته باشد.
تدبیر24: لیلا امینی توضیح داد: وضعیت هوای شهر اصفهان امروز و فردا در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی حاکی از ورود یک موج ناپایدار از عرض‌های شمالی به استان اصفهان در روزهای شنبه و یکشنبه است. این موج ناپیدار در مناطق شمالی استان همراه با بارش‌های پراکنده برف و مه‌آلودگی همراه خواهد بود. در 24 ساعت آینده دمای هوای استان 6 تا 10 درجه کاهش خواهد داشت به طوری که حداکثر دما در اصفهان به 10 درجه بالای صفر و کمینه دمای هوا به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: در 24 ساعت آینده گرم‌ترین نقطه استان، اصفهان با 10 درجه و سردترین نقطه چادگان با 11 درجه سانتی‌گرد زیر صفر خواهد بود.

هم‌چنین بابک صادقیان، مسؤل آزمایشگاه کیفیت هوای اداره کل محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه شرایط هوای استان در حال حاضر در وضعیت هشدار است، افزود: این شرایط بیشتر به دلیل سکون و برودت هوای شهر اصفهان ایجاد شده است و با توجه به شاخص‌های کیفیت هوای اصفهان احتمال تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوای وجود دارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: