واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۶۳۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶
هاشمی رفسنجانی :

برای حفظ دستاوردهای انقلاب باید از تفرقه بپرهیزیم

امروز نیز با گذشت ۳۵ سال از آن ایّام مسوولان و مردم، به وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه، برای حفظ دستاوردهای انقلاب و گذر از تنگناهای دشوار، نیاز بیشتری دارند و باید با تفکر اعتدالی و تدبیر و عقلانیت با مشارکت همه اعضای خانواده انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران را به منزل مقصود خود برسانیم

تدبیر24: در ابتدای جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام ، آیت ا... هاشمی رفسنجانی با تبریك آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی ، بویژه 12 بهمن روز رحمت و سالگرد ورود افتخارآمیز و با شكوه امام امت به میهن اسلامی به اعضاء، آحاد مردم و امّت اسلامی، به خطراتی كه در سال 57 از ناحیه رژیم ستم شاهی و حامیانش، امام، مردم و انقلاب را بطور جدّی تهدید می‌كرد اشاره كرد و افزود: اصرار امام (ره) برای بازگشت به كشور در كوران حوادث، به واقع موضوعی شبیه معجزه الهی بود كه در آن مقطع اتفاق افتاد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با توجه به مباحثی كه در آن زمان بین نیروهای انقلابی برای ورود حضرت امام وجود داشت گفت: برخی معتقد بودند كه به رغم خطرات جدّی موجود برای حفظ جان امام (ره) با توكل به خداوند امام وارد كشور شوند و برخی نیز استدلال می‌كردند كه همه هستی مردم در وجود امام امت است و نباید خطر كرد و امام نباید در آن شرایط وارد كشور شوند، ایشان افزود: وقتی این مباحث به امام منتقل شد فرمودند: تصمیم برای بازگشت جدّی است و با توكل به خداوند و پذیرش خطرات، خواهم آمد.

آیت ا... هاشمی رفسنجانی، با اشاره به تشدید ددمنشی‌های رژیم شاه در كشتار مردم انقلابی و تحصن علما در دانشگاه تهران برای حمایت از مردم و فشار به رژیم برای دادن مجوز ورود پرواز انقلاب گفت: در آن مقطع حساس كه مردم زیر فشار و كشتار فریاد می‌زدند: رهبران، ما را مسلح كنید و سراسر كشور ملتهب و همراه با دلهره و اضطراب بود و مسیر عبور هواپیمای امام از فضای برخی كشورهای متخاصم می‌گذشت و بسیاری از مراكز قدرت و فرودگاه هنوز در دست رژیم بود امام آن تصمیم تاریخی را گرفتند و با فرود هواپیمای امام در فرودگاه مهرآباد، در واقع دلهای مردم نیز آرام گرفت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأكید بر وجود خطراتی كه امام، انقلاب و مردم را حتی پس از ورود حضرت امام تهدید می‌كرد گفت: رژیم كه تزلزل جدّی را در همه اركان خود احساس می‌كرد و سرعت پیشرفت انقلاب، حامیانش را دچار دلهره مضاعف كرده و برای آنها كابوس شده بود، تصمیم داشتند برای سركوب مردم در صورت ضرورت، كل تهران را بمباران كرده و دوباره بسازند ولی یك بار دیگر تصمیم الهی و تاریخی امام در مورد لغو حكومت نظامی و دعوت مردم برای حضور در خیابانها، به مدد انقلاب و مردم آمد و توطئه شوم رژیم را خنثی كرد.

آیت ا... هاشمی رفسنجانی، پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران را در سایه وحدت كلمه، همدلی، تدبیر و یكپارچگی و نهایتاً رحمت و لطف خداوند دانست و گفت: امروز نیز با گذشت 35 سال از آن ایّام مسوولان و مردم، به وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه، برای حفظ دستاوردهای انقلاب و گذر از تنگناهای دشوار، نیاز بیشتری دارند و باید با تفكر اعتدالی و تدبیر و عقلانیت با مشاركت همه اعضای خانواده انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران را به منزل مقصود خود برسانیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
0
0
سلام، زود دیر شده
البته قدیما میگفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازهست
اما ماهی مرده اگر از آب گرفته شده بازم تازهست؟
یکمی در کیسو رو باید شل کرد تا شاید ماهی مرده زنده بشه
یادش بخیر عقابهای اثر گذار زیاد داشتیم اما الان کلاغهای بی اثر زیاد شده
یادش بخیر بخاطر خدا بود اما بعدش حق خواستیم و همونموقع بود که ماهی مرد
یادمون نره باور کنیم عالم محضر خداست در محضر خدا خیلی خیلی مواظب کارهامون باشیم
آرزومند آرزوهایتان
خدا نکند که گدا معتبر شود
نظر شما: