واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸

خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان شد

دکتر مهرزاد خلیلیان رسماً با حضور اعضای هیات مدیره جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.
تدبیر24: اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان در جلسه ای با حضور دکتر سبحانی مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه، دکتر مهرزاد خلیلیان را که سابقه زیادی در ورزش کشور دارد، به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب کردند.
 
خلیلیان از چهره های ورزشی شناخته شده کشور و استان اصفهان محسوب می شود که  سابقه هفت سال حضور به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان از سال 74 تا81، ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از سال 81 الی 86 و همچنین دبیرکلی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی اصفهان از سال 86  تا 90 را در کارنامه کاری و اجرایی خود  دارد و با این سوابق در عرصه ورزش کار خود را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان آغاز می کند.
 
معرفی اعضای جدید هیات مدیره سپاهان
 
در جلسه عصر دیروز با حضور سبحانی مدیرعامل فولاد مبارکه علاوه بر معرفی مدیرعامل جدید باشگاه، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه نیز اعلام شدند.
هرچند اسامی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان هنوز رسماً اعلام نشده، اما بر اساس اعلام منابع آگاه آقایان نیک فر، کفعمی، عطایی، نوری صفا و خلیلیان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شدند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: