واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

آغاز تفحص مجلس درباره سبد کالا

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از سبد کالا با 40 امضا به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
تدبیر24: جبار کوچکی نژاد افزود: نحوه توزیع و وجود برخی اقلام خارجی مانند برنج هندی در سبد کالا خلاف قانون است و این موضوع باعث شده است که نمایندگان مجلس این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: ما این طرح را امروز به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم و امیدواریم سریع تر اعلام وصول و در دستور کار قرار گیرد.

توزیع سبد کالا از امروز یکشنبه آغاز شده است که به سرپرستان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرپرستان خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، سرپرستان خانوارهای مستمری بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر پنج میلیون ریال) و سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر پنج میلیون ریال) تعلق می گیرد.

همچنین سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان مـتاهل هم از این سبد کالا بهره مند می شوند.

در سبد کالای مرحله اول 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بطری روغن مایع، 2 بسته پنیر بسته بندی شده، یک شانه تخم مرغ یا 24 عدد بسته بندی شده آن، در نظر گرفته شده است که به مدت 15 روز و به صورت رایگان توزیع می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: