واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
امام جمعه اردبیل خواستار شد

احیای دریاچه نئور مطالبه عموم مردم

امام جمعه اردبیل گفت: احیای دریاچه نئور با بهره‌گیری از شیوه‌های مدیریتی جدید در دستور کار حفاظت محیط زیست استان اردبیل قرار گیرد
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام سید حسن عاملی در دیدار با مدیر کل و معاونان اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار کرد: مدیریت و لزوم رسیدگی به زباله‌های شهری و وضعیت پسماندهای تولیدی، لزوم احیای دریاچه نئور، مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و اهالی هنر در راستای حفاظت و حراست از محیط زیست مطالبه به حق و اصلی عموم مردم اردبیل است.

وی تصریح کرد: به منظور رسیدن به اهداف زیست محیطی ضروری است از ظرفیت‌های اهالی هنر و سازمان‌های مردم نهاد استفاده شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در عصر حاضر صیانت از مواهب خدادادی و توجه به مبانی زیست محیطی می‌تواند جامعه را از بسیاری از آلودگی‌ها و مشکلات و تنگناها در امان نگه دارد، افزود: ما امروز در صیانت از این مواهب باید شاخص‌های انسانی و ارزشی را مورد توجه قرار دهیم.

در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان نیز اظهار کرد: ویژگی‌های استان در فعالیت‌های زیست محیطی باید مورد توجه قرار بگیرد و نقشه راه ما برای حفاظت محیط زیست در قالب برنامه‌ای پایدار و متوازن با توسعه است.

سیدرضا موسوی گفت: تلاش می‌کنیم برای رسیدن به این اهداف از توانمندی‌های سازمان‌های مردم نهاد، بسیج و توان کارشناسی مجموعه و دستگاه‌های همسو با اهداف محیط زیست تلاش کرده و همتمان را به کار می‌گیریم تا حرکت متوازنی را انجام دهیم.

وی افزود: از جمله ظرفیت‌های مردمی سمن‌های محیط زیست است که با فعالسازی آن می‌توان تعداد قابل توجهی از حامیان محیط زیست را با برنامه‌های جاری همراه کرد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: