واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲

بان کی‌مون به روسیه سفر می‌کند

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد، قرار است بان کی‌مون در مراسم روز جمعه افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی سوچی شرکت کند.
تدبیر24: به گزارش خبرگزاری شینهوا، بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد قرار است در جریان سفرش به سوچی در روسیه همچنین ملاقات‌هایی جداگانه با دیگر رهبران سیاسی حاضر در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی سوچی داشته باشد.

مارتین نسیرکی، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد به خبرنگاران گفت: دبیرکل سازمان ملل متحد امروز (سه‌شنبه) نیویورک را به مقصد سوچی ترک می‌کند و قرار است در هفتم فوریه در مراسم افتتاح بازی‌های المپیک زمستانی سوچی شرکت کند.

نسیرکی اعلام کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد با دیگر رهبرانی که همانند او در این مراسم حضور دارند دیدارهای دوجانبه خواهد داشت. برای نخستین بار قرار است بان کی‌مون در این مراسم برای شورای کمیته‌ بین‌المللی المپیک سخنرانی کند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که روابط رو به رشد با سازمان ملل متحد و شورای کمیته‌ بین‌المللی المپیک یکی از دلایلی است که بان کی‌مون به سوچی سفر خواهد کرد.

بان کی‌مون قرار است روز شنبه به نیویورک بازگردد. بازی‌های المپیک زمستانی سوچی از هفتم فوریه آغاز و تا بیست و سوم این ماه فوریه ادامه خواهد داشت. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: