واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
وزیر دفاع:

شبکه "تترا" امنیت پایدار دارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: شبکه پیشرفته ارتباطاتی و دیجیتالی بومی "تترا" می تواند اطلاعات را به صورت صوت، تصویر و دیتا منتقل و برای کاربران امکانات بسیار زیادی فراهم کند.
تدبیر24: به گزارش پایگاه اراده ملی، سردارسرتیپ حسین دهقان در حاشیه مراسم رونمایی از این شبکه پیشرفته تولید داخل درپاسخ به خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: این شبکه به صورت آزمایشی ابتدا در شهرستان کرج استفاده شد و می تواند خدمات زیادی ارایه کند.

وی با بیان این که ارتباطات پیش از این به صورت آنالوک بود، گفت: به علت امنیت پایدار این شبکه، امکان ایجاد اختلال در آن وجود ندارد.

سردار دهقان همچنین با اشاره به برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای حمایت از نیروی انتظامی در پایش مرزها، افزود: وزارت دفاع وظیفه تامین تجهیزات و ابزار همه نیروهای مسلح را از جمله در این بخش بر عهده دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در بحث پایش مرزها نیز ارایه سامانه های راداری را در دستور کار داریم.

سامانه شبکه ارتباطات رادیویی بومی تترای نیروی انتظامی صبح با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی انتظامی رونمایی شد.

با ساخت این سامانه بومی، جمهوری اسلامی ایران به جمع کشورهای صاحب این فناوری پیوست.

سردار سلطانی معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی در حاشیه افتتاح این شبکه گفت: این سامانه کاملا بومی شده و هیچ وابستگی خارجی ندارد.

سامانه تترا حاصل کار جمعی متخصصان داخلی نیروی انتظامی، وزارت دفاع و شرکت صا ایران است.

دهقان:آمریکا بادیدن اراده ملت ایران به راه راست برگردد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به آمریکا توصیه کرد: عزم و اراده ملت ایران را ببیند و این عظمت را درک کند و به راه راست باز گردد.

سردار سرتیپ حسین دهقان در حاشیه رونمایی از شبکه پیشرفته بومی‌سازی شده تترا در جمع خبرنگاران،گفت: آنچه مسلم است این است که ملت ما تحت تاثیر تهدیدات آمریکا قرار نمی‌ گیرد و برای مقابله با هر نوع جسارت آمریکا و طفل صغیرش اسرائیل آمادگی کامل دارد.

سردار دهقان افزود: امروز روز اولی نیست که آمریکا ما را تهدید می‌کند، آنها یک بار گزینه نظامی را که روی میز بود به اجرا گذاشتند و 8 سال هم دنیا را برای جنگیدن با ما بسیج کردند، اما ما تسلیم نشدیم و در واقع پیروز جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی بود.

وی با طرح این سئوال که باید ببینیم چرا غربی‌ها از ما عصبانی هستند؟ افزود: جواب سئوال واضح است چرا که ملت ما با وجود تحریم ‌های سنگین خواسته‌ های خود را پیش برده و به اهداف خود رسیده است.

سردار دهقان گفت: آنها مسئله هسته ‌ای را که بهانه‌ ای نخ نما شده است دستمایه قرار داده ‌اند تا ملت ما را تحت تاثیر قرار دهند.

وزیر دفاع در پاسخ به سئوال یکی ازخبرنگاران مبنی بر اینکه آیا سبد کالا به شما تعلق گرفته است یا خیر؟ گفت: استعلام نگرفته ‌ام و نمی ‌دانم که به من تعلق گرفته یا خیر؟ از ابتدای انقلاب تاکنون من از دولت چیزی نگرفته‌ ام.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: