واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸
جشنواره فیلم فجر/یادداشتی بر فیلم پنج ستاره

بازی روان بازیگران ؛ تکنیک ضعیف کارگردان

«پنج ستاره» از نظر تکنیکی حرفی برای گفتن ندارد اما بازی روان بازیگرانش تا حدودی به این ضعف کمک کرده است .
تدبیر24: سهیل صحرانورد - مهشید افشارزاده بازیگر دهه 60 و 70 سینمای ایران است. او در سال ۱۳۶۷ کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «بای سیکل ران» به کارگردانی محسن مخملباف بود. آخرین بازی وی به سال 1387 با بازی در فیلم «عیار14» اثر پرویز شهبازی بر میگردد.

افشارزاده با کارگردانی اولین فیلم بلند سینمایی اش به نام «پنج ستاره» در بخش «نگاه نو» سی و دومین جشنواره بین المللی فجر حضور دارد. تهیه کنندگی این فیلم بر عهده امیر سماواتی است. بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، همایون ارشادی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، شیرین بینا در این فیلم ایفای نقش میکنند. همچنین دیبا زاهدی نقش اصلی این فیلم، اولین بار دنیای بازیگری خود را تجربه میکند.



«پنج ستاره» از نظر تکنیکی حرفی برای گفتن ندارد اما بازی روان بازیگرانش تا حدودی به این ضعف کمک کرده است . نکته قابل توجه آن بازی سحر قریشی مقابل سوپراستار سینمای ایران ، شهاب حسینی است . قریشی اما سعی کرده بازی خود را ارتقا دهد که تا حدودی موفق شده است.

دختر دانشجویی که به خاطر تامین هزینه دانشگاه آزاد مجبور می شود در هتلی که مادرش هم در آن کار میکند به عنوان یک کارگر خدماتی مشغول شود. نقش این دختر دانشجو را دیبا زاهدی بازی میکند. بازیگری که اولین تجربه بازیگری را پشت سر میگذارد. درست است که بازی او مانند نازنین بیاتی در فیلم «دربند» قابل تحسین نیست اما توی ذوق هم نمیزند و پا به پای دیگران جلو میرود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: