واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲

والدین مراقب مخدر بی تی باشند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ماده مخدر "بي تي" در بين دانش آموزان جولان مي‌دهد. پدران و مادران بايد بشدت مواظب باشند. پان پراگ (بي تي BT) نام محصولي است خطرناك، اما بسيار ارزان كه در بسته‌هاي سبزرنگ و به قيمت كم‌تر از 500 تومان حتي در برخي سوپرماركت‌ها نيز يافت مي‌شود. محصول كشور هندوستان است كه مخدرهاي مشابه آن نيز در پاكستان و افغانستان توليد مي‌شوند و دقيقاً همانند مخدر ناس، از طريق بزاق دهان مصرف مي‌شود. هر چند پيش‌تر برخي رسانه‌ها اشاره‌اي به اين قبيل ماده مخدر داشتند؛ اما به دليل برخي كم توجهي‌ها هنوز اين مخدر ارزان قيمت براي عمده مردم و جوانان ناشناخته است.
تدبیر24: مواد اوليه اين محصول خطرناك، تنباكو، آهك، خاكستر، ادويه‌هاي معطر، ساخارين (ماده بسيار سرطان‌زا) و براي افزايش قدرت نشئه‌گي و سرخوشي تركيبات مخدر و يا توهم‌زايي چون ترياك و حشيش و تركيبات شيميايي ديگر چون آرسينك، منيزيم، سرب و حتي داروهاي روان گردان از قبيل اكستازي گزارش شده است.

بزرگ‌ترين فاجعه اين مخدر ويران‌گر كه در بسته‌‌بندي‌هاي بسيار شيك و با طعم انواع ميوه‌ها وجود دارد اين است كه اگر ترياك و حتي كراك و هروئين و ساير مواد مخدر سنتي و صنعتي، قشر بزرگ سال، جوان و يا حتي نوجوانان را مورد هجمه قرار داده‌اند؛ اين سرطان بي‌صدا نوك پيكان شومش را به سمت كودكان و خردسالان دانش‌آموز نشانه رفته است و گويا قصد دارد تمام جامعه را شخم بزند!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: