واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰

تاکسی‌دارها در آماده باش هستند

تزریق ۵۰۰ ون، فعالیت ۱۸ ساعته گشت‌های نظارتی و تعیین مناطق معین برای تامین تاکسی در خطوط پرمسافر، از جمله مهم‌ترین اقدامات تاکسیرانی ظرف دو روز گذشته است.
تدبیر24: میثم مظفر مدیرعامل این سازمان از آماده باش ناوگان تاکسیرانی خبر داد و افزود: به طور عادی تاکسی های تهرانی در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می کنند اما ظرف دو روز گذشته به علت بارش سنگین برف و باران شیفت بندی ها در تمامی مناطق تهران حذف و تمامی ناوگان از صبح تا پایان روز کاری خدمت رسانی می کنند.

مظفر همچنین از انتخاب مناطق معین تاکسیرانی در روزهای برفی و بارانی خبر داد و گفت: برای اینکه تمامی خطوط به اندازه کافی خودرو برای جابه جایی شهروندان داشته باشند برای هر پهنه از شهر مناطق معینی را انتخاب کرده ایم که به طور سیال تاکسی های خطوطی که دارای مسافر کمترند به خطوطی که ازدحام مسافر دارد از مناطق مجاور منتقل شوند.

وی همچنین بر نظارت ۹۵ گشت نظارت فیزیکی در سطح شهر تاکید و خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز کنترل و نظارت تاکسیرانی که در شرایط بحرانی به عنوان بازوی توانمند نظارتی تاکسیرانی تهران به طور هوشمند عمل می کند، گشت های فیزیکی نیز از ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب بر عملکرد تاکسی های گشتی، خطی ، ویژه و فرودگاهی در روزهای برفی و بارانی نظارت می کنند.

به گفته ی مظفر با نظارت هوشمند، میزان تخلف و عدم حضور تاکسیرانان در خطوط مربوطه شان کاهش یافته به طوریکه بیش از ۷۰ درصد میزان تاخیر و عدم حضور تاکسیرانان در خطوط کاهش یافته است .

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران سیاست کلی تاکسیرانی در موقعیت های بحرانی را ساماندهی تاکسیرانانی که به هر دلیلی در چنین موقعیت هایی خدمت رسانی مناسب نمی کنند، دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه طی روزهای گذشته برف و باران سنگینی بر شهر تهران باریده است و اغلب شهروندان در چنین روزهایی در میان سایر وسایط حمل و نقل عمومی تمایل به استفاده از تاکسی دارند به منظور سرویس رسانی ۱۰۰ درصدی، ناظران ما تاکسی های متخلف را به بازگشتن به خطوط و جابه جایی شهروندان از مناطق پرازدحام هدایت می کنند.

مظفر در ادامه از تزریق ۵۰۰ ون به مناطق ۲۲ گانه از نخستین ساعات بارش سنگین برف خبر داد و افزود: از شهروندان در خواست داریم که در صورت هرگونه تخلفی از تاکسیرانان شکایت خود را به سامانه ۱۸۸۸ اطلاع دهند و با دریافت کدرهگیری آن را پیگیری کنند و از این طریق ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایند.

به گفته وی با استقرار تیم های بازرسی ، تخلفات تاکسیرانان اعم از عدم مسافرگیری و دریافت کرایه بیشتر و مسافران دربستی نیز مورد نظارت قرار گرفته است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: