واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲
معاون اداري و مالي دانشگاه پيام نور:

افزايش سطح علمي دانشجويان پیام نور

افزايش سطح علمي دانشجويان با کتاب محور بودن دانشگاه پيام نور

با توجه به شيوه کيفي آموزش در دانشگاه پيام نور و تحصيل در اين دانشگاه فارغ از مقوله جزوه محوري موفقيت علمي دانشجويان اين دانشگاه را بالا برده است.

دکتر ابراهيم پور، معاون اداري و مالي دانشگاه پيام نور اظهار داشت: در حال حاضر در آستانه انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسري 92 هستيم و بهتر است داوطلبان از ويژگي‌هاي خاص دانشگاه پيام نور مطلع شوند.

 

وي گفت: دانشگاه پيام نور يک دانشگاه کتاب محور است و منابع و رفرانس در اين دانشگاه مشخص و مورد تائيد منابع علمي جهاني است لذا سطح علمي دانشجويان اين دانشگاه نسبت به دانشجويان جزوه محور ساير دانشگاه‌ها بيشتر است.

 

وي تصريح کرد: به گونه‌اي که حتي در آزمونهاي استخدامي موفقيت دانشجويان اين دانشگاه بيش از ديگران است.

 

وي با بيان اينکه دانشجويان دانشگاه پيام نور به صورت بومي انتخاب مي‌شوند خاطر نشان کرد: امکان ندارد در دانشگاه پيام نور فردي به صورت غير بومي پذيرفته شود و همين موضوع فراغت ذهني بيشتري را به دانشجو براي تمرکز درسي مي‌دهد.

 

وي يادآور شد: از نظر فعاليت‌هاي فرهنگي هم اين دانشگاه جزء دانشگاه‌هاي تراز اول کشور است و شانس قبولي در اين دانشگاه با توجه به امکاناتي که فراهم شده است بالاست.

 

وي گفت: اين دانشگا‌ه با اعطاي وام‌هاي شهريه مناسب کمترين شهريه را در بين دانشگاه‌هاي کشور دارد.

 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
احمدرضا زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
تجربه تحصیل من در مقطع کارشناسی ارشد در یکسال گذشته در این دانشگاه صحبتهای جناب آقای دکتر ابراهیم پور را تائید میکند . دانشجویان پیام نور بر خلاف دانشگاههای دیگر که با یک جزوه نمره پایان ترم را بدست می آورند ، دانشجوی پیام نور باید تسلط کاملی بر منبع درسی داشته باشند.اما مشکلی که هست طرح سوالات پر اشکال و دو پهلو در امتحانات است که در نهایت تفسیر طراح سوال از مبحث مربوطه ملاک قرار گرفته و اعتراض دانشجویان به جایی نمی رسد.اساتید طراح سوال یک ترم تحصیلی فرصت دارند برای طرح سوال و در نهایت دروسی که به سوال آن اعتراضی نباشد محدودند.در نهایت فلسفه سوالات پایان ترم پیام نور مشخص نیست چرا که هدف آن سنجش معلومات اساسی دانشجو از کتاب نیست و بدنبال پیدا کردن نقاط کور در منبع برای طرح سوال هستند که معمولا جملات یا ترجمه در آن قسمت مطلب را در هاله ای از ابهام گذاشته است.امید است این نقص برطرف شود.
نظر شما: