واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰

برترین های کشتی آزاد در مرحله نیمه نهایی

شش آزاد کار تیم منتخب کشتی ایران در رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در وزن های 65 و 74 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
تدبیر24: در وزن 65 کیلوگرم ˈابراهیم نصیریˈ پس از استراحت در دور اول در دور دوم ، دو بر یک ˈعلی اصغر جبلیˈ را شکست داد و و در کشتی سوم خود با پیروزی برابر ˈسیمون رادولف ˈاز اوکراین به مرحله نیمه نهایی رسید.

در همین وزن ˈمیثم نصیریˈ دیگر کشتی گیر کشورمان در این وزن در دور اول استراحت کرد و در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل ˈدائی چی تاکتانیˈ از ژاپن به پیروزی رسید و در دور سوم هم با نتیجه هفت بر چهار ˈحامد رشیدیˈ را شکست داد.

ˈکنستانیتن خابالاشویلیˈ از گرجستان و ˈدوران ژورماگاژیف ˈاز قزاقستان نیز در وزن 65 کیلو با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

اما در وزن 74 کیلوگرم نیز چهار کشتی گیر ایرانی موفق شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

ˈایمان محمدیان ˈکشتی گیر وزن 74 کیلو کشورمان در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با نتیجه پنج بر دو ˈلاکوب ماکاراشویلیˈ از گرجستان را از پیش رو برداشت و تسوتن بالامیدزهˈ از قزاقستان سومین حریف وی بود که با شکست این کشتی گیر به مرحله نیمه نهایی رسید.

ˈرضا افضلی هم در اولین کشتی خود ˈعیسی خاک بیک شوپوکوفˈ از قرقیزستان را شکست داد و در دور دوم بانتیجه قاطع 10 بر صفرˈ سونگ چول مینˈ از کره شمالی را شکست داد و در دور سوم هم ˈآکژورک تاناروفˈ از قزاقستان را از پیش رو برداشت تا در جمع برترین های وزن 74 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

ˈحامد رضایی ˈنیز در دور اول استراحت داشت و در دور دوم ˈکیا چیخالادزهˈ از اوکراین را از پیش رو برداشت و در دور سوم ˈناتچولون آنخ بایˈر از مغولستان را شکست داد.

چهارمین صعود کننده به مرحله نیمه نهایی وزن 74 کیلو گرم ˈعزت الله اکبریˈ دارنده مدال نقره پیکارهای جهانی 2013 بوداپست مجارستان، توانست در دور نخست ˈتاکاتانی سوزوکیˈ از ژاپن را شکست داده و در دور دوم و سوم هم به ترتیب ˈمرتضی رضایی ˈو ˈژینگر ذکیراوفˈ از قزاقستان را شکست داد.

سی و چهارمین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با حضور 16 کشور از صبح امروز در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر آغاز شده است و فردا - جمعه - به کار خود پایان خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: