واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۷۰۶۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۰

گاف روزنامه نماینده با سواد منتقد/عکس

روزنامه وطن امروز متعلق به مهرداد بذرپاش تیتری را در صفحه نخست خود کار کرد که نشان از عمق بی اطلاعی مدیریت و دست اندرکاران این روزنامه از ادبیات زبان فارسی است.
تدبیر24: به گزارش امید؛این روزنامه در شماره روز پنجشنبه خود با اشاره به مشکلات ناشی از بارش بسیار سنگین و بی سابقه برف در استان های شمالی کشور تی تر زده است: «مازنی و گیلکی در اضطرار سفید»! و این در حالی است که «گیلکی» صفتی نسبی برای اشاره به زبان مردم گیلان است و نه خود مردم گیلان و برای اشاره به مردم گیلان باید از صفت نسبی «گیلک» استفاده کرد.پیش از این کریمی قدوسی دیگر نماینده همسو با پذرپاش نیز در متن درخواست طرح سه فوریتی پیرامون مذاکرات هسته ای، به جای کلمه NPT چندین بار از mpt استفاده کرده بود!

گفتنی است مدرک تحصیلی مهرداد بذرپاش نیز تاکنون با اما و اگرهای مختلفی روبه رو شده که البته وی همگی آن ها را رد کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
حامد قزوینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
6
4
بی سواد که شاخ و دم که نداره!!!


دکتر همین ها رو می گفت



یا حق
falah
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
11
7
سلام
شرافت وغیرت بذر پاش با شمای وطن فروش قابل قیاس نیست.
روابط عمومی وطن امروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
6
7
مدیرمسوول سایت امید
بعد از سلام؛ با انتشار مطلبی در خروجی آن سایت ضمن ذوق زدگی از کشف گاف (به زعم خود) در روزنامه وطن امروز درباره تیتر پنجشنبه مورخ 17 بهمن ماه روزنامه نوشته اید: "این روزنامه در شماره روز پنجشنبه خود با اشاره به مشکلات ناشی از بارش بسیار سنگین و بی‌سابقه برف در استان‌های شمالی کشور تیتر زده است: «مازنی و گیلکی در اضطرار سفید»! و این در حالی است که «گیلکی» صفتی نسبی برای اشاره به زبان مردم گیلان است و نه خود مردم گیلان و برای اشاره به مردم گیلان باید از صفت نسبی «گیلک» استفاده کرد" و نتیجه گیری کرده اید که مسوولان روزنامه وطن امروز نسبت به زبان فارسی بی اطلاع هستند!
لازم به ذکر است اگر به عکس یک روزنامه کمی دقت می کردید متوجه می شدید که روزنامه از انتخاب این عکس و کلمه "گیلکی" و "مازنی" اتفاقا زبان مردم گیلان و مازندران را مدنظر داشته است؛ همانطور که می بینید سوژه عکس به عنوان نماد مردم گیلان و مازندران با شالی به روی دهان، مظلوم و دهان و زبان بسته به تصویر کشیده شده و با هنرمندی ژورنالیستی تیتر این عکس شده است: "مازنی و گیلکی در اضطرار سفید"؛ یعنی مردمی که در طول یک هفته بحران در این دو استان "زبان بسته" بودند و صدای اضطرارشان به دولت نرسید. خواهشمند است بعد از این، مانند برخی دولتمردان، فهم ناقص خود را حمل بر "بی سوادی" دیگران نکنید.
ضروری است وفق قانون مطبوعات این توضیح را در سایت خود منتشر نمایید.
با تشکر
روابط عمومی وطن امروز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
like
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of)
احسنت
من که خیر سرم نخبه مملکتم و دارم پزشکی سراسری مشهد میخوننم به جرم نقد ژنو شدم بیسواد!
چه برسه شما رسانه ای های طفلی که تا حرف میزنین ... می..
البته این سایت تدبیر از اسمش هم مشخصه که عین جناب روحانی باتدبیره...
است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
1
4
خوشم مياد سوادتون عاليه
شما کجا ديپلم گرفتين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
2
5
برخی منتقدان «بی سواد» توافقنامه ژنو :
1. دکتر فریدون عباسی؛ رییس سابق سازمان انرژی اتمی و از دانشمندان هسته ای که از ترور عوامل موساد در سال 89 جان سالم به در برد.
2. دکتر سعید زیباکلام؛ استاد برجسته فلسفه غرب و عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران است
3. دکتر فواد ایزدی؛ کارشناس برجسته مسایل امریکا و عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان وابسته به دانشگاه تهران می باشد.
4. دکتر منوچهر محمدی؛ معاون سابق آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه است که دارای دکترای مطالعات بین الملل از دانشگاه کارولینای جنوبی در شهر کلمبیا- آمریکا می باشد.
5. مهندس ناصر نوبری؛ رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه آزاد است که سابقه حضور طولانی مدت در وزارت خارجه دارد.
6. حجه الاسلام دکتر سید محمود نبویان؛ نماینده مردم تهران در مجلس نهم و استاد فلسفه موسسه آموزشی امام خمینی (ره) که دارای تالیفات علمی و پژوهشی متعددی در زمینه فلسفه سیاسی است.
7. دکتر محمد جواد لاریجانی؛ تحصیلات حوزوی را در قم گذرانده و سپس در دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و در رشته مهندسی برق ادامه تحصیل داد. لاریجانی پس از آن به آمریکا رفت و در دانشگاه برکلی کالیفرنیا تحصیلات عالی و تکمیلی خود را انجام داد. وی از شاگرد آلفرد تارسکی ریاضی دان معروف لهستانی به شمار می آید.
8. دکتر ابومحمد عسگرخانی؛ استاد تمام در رشته روابط بین الملل و عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است
9. دکتر محمد حسن قدیری ابیانه؛ سفیرسابق جمهوری اسلامی ایران در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا است که سالها نیز به عنوان کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه فعالیت کرده است.
10. دکتر عماد افروغ؛ نماینده مردم تهران در مجلس هفتم است که دکترای جامعه شناسی خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد و هم اکنون نیز استاد جامعه شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.
و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Colombia
سلام ناشناس ۱۷:۵۴
ممنون بابت اطلاعات که البته از سایت رجانیوز کپی برداری شده تا حدودی! یک سوال برای من مطرح شده و اینکه این دوستان که اینجا لیست شده اند به غیر از دکتر افروغ و دکتر نبویان جملگی در بلادکفر و البته دول متخاصم آمریکا و انگلستان و کانادا تحصیل کرده اند. چرا؟ مگر جای دیگه ای نبود؟ این همه کشور چرا اصرار بر رفتن به این کشورها؟ ضمن اینکه آقای دکتر فواد ایزدی مطابق با اطلاعات مندرج در سایت رجانیوز دوره کارشناسی تا دکتری در دانشگاه های مختلف آمریکا تحصیل کرده است. اگر این تحصیلات باهزینه شخصی بوده چرا آمریکا و انگلیس. اگر با هزینه دولت قبل از انقلاب بوده عجب که این انقلابیون موفق به اخذ بورسهای دولتی شده بودند و اگر بعد از انقلاب بوده که دیگر عذر بدتر از گناه. نگاه به سن دوستان قید شده نشان میدهند ظاهرا تقریبا تمامی آنها بعد از انقلاب دکتری گرفته اند و البته یک مهندس رییس دانشکده حقوق باشد هم از عجایب است. والله اعلم
یک استاد دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
2
8
دوستان و هموطنان گرامی که اوج شرح صدر خود را بارا انداختن دعوای با سواد و بی سواد در کشور به ملت نشان دادید آیا حاضرید در محضر اساتید کشور متن انگلیسی توافقی را که مدعی هستید حقوق ملت را تثبیت کرده با هم بررسی کنیم؟
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
2
2
عجب کشف بزرگی کردید , خیلی باسوادید !!!
شمی
|
Finland
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
0
3
سلام ناشناس 19:00رفتن به هرجائی وهر زمانی هیچ اشکالی ندارد بویژه که برای کسب علم باشد مهم ذوب نشدن در این کشورها وغریبه زده نشدن وگرنه همه اش خیراست اما شما که باسواد بوده وهستید که تمام افتخارتتان تحصیل و.... در غرب بوده میبوده خواهد بوده وشاید بازهم بوده است دیگه چراساختمانی در تهران دچار حریق شد چقدر دادوبی داد اما برای برف شمال تاوقتی که نیروهای جهادی ومدیریت جهادی به داد مردم نرسیده بود چرا ساکت بودید انگار که سواتی بی ثواطحا یادن رفته باشد ببشخید رفته بشاد میرفته بشد خواهد رفته ببشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
1
4
آخا اجازه
من بیصوات ولی هیچ شنقلی غنی سازی 20 درصد رو با اجرای رفع تحریم صوری ، کنسل میکنه
نظر شما: