واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۰

سیلی لیورپول به صورت «توپچی ها»

تیم فوتبال لیورپول در دیداری یک طرفه با نتیجه 5 بر یک تیم آرسنال را شکست داد.
تدبیر24: مهمترین بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس تبدیل به زیباترین بازی هفته هم شد و در نهایت 6 گل داشت؛ البته سهم تیم آرسنال که پیش از باز یهای این هفته صدرنشین لیگ برتر بود تنها یک گل بود!

 شاگردان ونگر در بندر لیورپول 5 گل دریافت کردند تا کابوس آنها بعد از 13 سال دوباره سر باز کند؛ به گزارش یورو اسپرت، پیش تر در سال 2001 بود که آرسنالی ها در یک نیمه از بازی 4 گل خورده بودند و زمان چرخید و این اتفاق دوباره در سال 2014 افتاد؛جالب تر اینکه در همان 20 دقیقه نیمه اول ، 4 بار دروازه آرسنالی ها باز شد و چند بار هم باز نشد!

 مهمترین نکته این دیدار هم گلزنی اسکرتل، مدافع تیم لیورپول بود که با زدن یک گل دیگر نشان داد تبحر خاصی در گل زدن به تیم های لندنی دارد. او پیش از این دیدار 3 بار گل زده بود که عین سه بار دروازه تیم های لندنی را گشوده بود. دو گل از اسکرتل، با دو گل از استرلینگ و یک گل از استوریج همراه شد تا آرسنالی ها کابوس تلخی داشته باشند.

البته شاگردان ونگر که پیش تر سابقه خوردن 8 گل از تیم منچستر یونایتد را داشتند شاید تصور می کردند که تاریخ برای آنها درحال تکرار شدن است که گل ارتتا در نیمه دوم کمی آرامش را به این تیم داد.  ونگر پیش از این دیدار گفته بود راه مقابله با لیورپولی ها این است که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. این اتفاق افتاد و آرسنال مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی زورش به مثلث خطرناک خط حمله لیورپول نرسید و در نهایت هم نتوانست مانع از گلزنی استوریج شود. بازیکنی که در هفت بازی گذشته برای هفتین بار برای تیمش گلزنی کرد.

لیورپول برگشت
با این پیروزی درخشان شاگردان برندن راجرز در لیگ برتر امیدشان برای قهرمانی در این فصل را زنده نگه داشتند؛ آنها که پیش از این بازی با آرسنال اختلافی هشت امتیازی داشتند و در رتبه چهارم جدول ایستاده بودند به 5 امتیازی این رقیب رسیدند تا با توجه به بازی های پیش رو نیم نگاهی هم به عنوان قهرمانی داشته باشند.

 نکته مهم تر اینکه این دو تیم هفته آینده یکبار دیگر باید برابر هم به میدان بروند؛ این بار اما در جام حذفی. شاید ونگر خیلی زود فرصتی برای جبران این تحقیر به دست بیاورد. شاید.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: