واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳

مردم گزینه روی میز ایران

بوشهرهای مبارز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به استکبار گفتند جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای گزینه مردم را روی میز دارد.
تدبیر24: امروز پیر و جوان، مرد و زن، سنی و شیعه و همه اقوام به میدان آمده اند تا به دشمنان بگویند که موضع ملت ایران برای حفظ انقلاب اسلامی، تداوم نظام جمهوری اسلامی و دفاع از دستاوردهای آن یکی است و این ملت با وحدت، انسجام و یکپارچگی روی این موضع مقاومت خواهد کرد.

امروز همه به خیابان ها آمده اند تا به استکبار جهانی اعلام کنند ملت ایران از فشارها، تهدیدها و کمبودها خسته نشده و همچنان با صلابت و مصمم تر از 35سال گذشته در اطاعت و پیروی رهبر معظم انقلاب پشت نظام و انقلاب و مسوولان خود ایستاده و ذره ای از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

مردم استان بوشهر امروز اعلام کردند ما ادامه دهنده راه شهدا، امام راحل و تابع محض رهبر معظم انقلاب و از آرمان های شهدا و امام راحل دفاع می کنیم.

حضور پرشور ملت ایران در جشن انقلاب نماد استواری، اقتدار، صلابت، اتحاد، همدلی و تجدید میثاق با شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است و این حضور برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلابی مردم استان بوشهر اضافه کرد.

یکی بانوان بوشهری که با فرزند خردسال خود در راهپیمایی شرکت کرده بود گفت: امروز با فرزندم به راهپیمایی آمده ام تا به دشمن بگویم حتی خردسالان ایرانی نیز تابع ندای رهبر معظم انقلاب هستند و نقشه های شوم شما در بچه های ایرانی تاثیری ندارد.

فاطمه دریاسفر افزود: ملت ایران با وجود همه تهدیدها و تحریم ها همچنان پشتیبان نظام است و اجازه هیچ گونه تعدی را به دشمن نمی دهد.

زن سالمندی که با عصا به سختی راه می رفت و رد این راهپیمایی شرکت کرده بود گفت: 34سال همواره در راهپیمایی 22 بهمن به خاطر شهدا، امام راحل و رهبری آمده ام امروز نیز به خاطر این که به دشمن بگویم پیر و جوان در ایران فرقی ندارد و ملت ایران مقتدرانه از ارزش های نظام محافظت می کند، در این راهپیمایی شرکت کرده ام.

خیرالنسا فرامرزی افزود: آمریکا همیشه ملت ایران را تهدید کرده ولی به خاطر عزم و اراده ملت ایران جرات اجرای این تهدیدها را هیچ وقت ندارد.

یک جوان بوشهری که صورت خود را با پرچم ایران نقاشی کرده بود گفت: جوانان امروز ایران همچون نسل اول و دوم انقلاب در جبهه مدارس و دانشگاه ها با بالابردن قدرت علمی خود به جنگ دشمن می رود.

علی رمضانی افزود: جوانان ایرانی ادامه دهنده راه شهدا، امام راحل و پیرو رهبر معظم انقلاب هستند و استکبار جهانی فکر نکند با دسیسه و تهاجم فرهنگی و گزینه های نظامی روی میز می تواند جوان ایرانی را بی هویت کند تا دست از مواضع خود در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بردارد.

جوان دیگری که تصویر رهبر معظم انقلاب را در دست داشت نیز گفت: ملت ایران هیچگاه از تهدیدهای استکبار جهانی نهراسیده چون آمریکا و هم قطارانش طبلی توخالی هستند که از عزم، اراده و اقتدار ملت ایران می هراسند.

مینا صالحی افزود: امروز همه اقشار و گروه ها با بصیرت و هوشمندانه در جشن انقلاب شرکت کردند تا به جهانیان اعلام کنند پایه های این نظام قوی تر از 34سال گذشته شده و نقشه های تخریبی آنها تاثیری در روحیه ما ندارد.

وی بیان کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان از بصیرت، آگاهی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دارد.

یکی دیگر از راهپیمایان بوشهری گفت: آمریکا از حسن نیت دولت و ملت ایران که حاضر شدند برای اثبات صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای خود با آنها بر سر میز مذاکره بنشینند، سوء برداشت نکند و بداند هر گزینه ای که روی میز داشته باشد در تصمیم ملت ایران برای دستیابی به علوم و فناوری های صلح آمیز روز اثری ندارد.

حیدر کمالی بیان کرد: مردم ایران برای این انقلاب و نظام شهدا و خون های زیادی داده اند و حاضر نیستند به خاطر فشارها، سختی ها، تهدیدها، تحریم ها، کمبودها و گرانی هایی که دشمنان و استکبار جهانی بر آنها تحمیل می کنند، دست از راه و آرمان شهدا، امام راحل و دستاورهای نظام بردارند.

وی ادامه داد: آمریکا و استکبار این حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ها را ببینند، بیدار شوند و به خود آیند که زبان تهدید

و تحریم ملت ایران را خسته نمی کند و تنها چیزی که مردم ایران می پیذیرند زبان منطق و احترام است و دست از دشمنی بردارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: