واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۷۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

40درصد جرائم استان البرز در فردیس

استاندار البرز در نهمین روز از دهه فجر با حضور در شهرستان تازه تاسیس فردیس، ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان را افتتاح کرد.
تدبیر24: سید طاهر طاهری عصر روز گذشته(21 بهمن)، در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر طی سخنانی اظهارکرد: در دهه فجر 131 پروژه با اعتباری بالغ بر 456 میلیارد تومان در استان البرز افتتاح شد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه بسیاری از کمبودهای شهرستان‌های استان البرز در زمینه‌های مختلف کشاورزی، عمرانی، ورزشی و ... برطرف خواهد شد.

این مقام مسئول در ادمه به پروژه‌های شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان فردیس 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

طاهری افتتاح ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان را از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی دانست که در این ایام به بهره برداری رسیده است.

استاندار البرز ادامه داد: افتتاح این فرماندهی گامی در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم است و افزایش امنیت در منطقه را هموارتر می‌سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش نیروی انتظامی در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با تامین امنیت در جامعه آرامش را به مردم هدیه می‌کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شود.

این مقام مسئول در پایان از راهپیمایی 22 بهمن سخن به میان آورد و گفت: دشمنان انقلاب با تبلیغات منفی و صرف هزینه‌های هنگفت سعی دارند اهمیت انقلاب را در چشم جهانیان کم رنگ و ملت ایران را از انقلاب و مسئولین نا امید سازند لذا مردم غیور ایران باید با حضور پرشور خود در مراسم یوم الله 22 بهمن خط بطلانی بر این تبلیغات منفی بکشند و نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

در ادامه این مراسم امام جمعه فردیس طی سخنانی گفت: داشتن نیروی انتظامی قوی از آرزوهای بزرگ مردم فردیس بود که به یاری خداوند در این ایام مبارک به تحقق پیوست.

علی اکبر ایمانی افزود: متاسفانه شهرستان فردیس به علت هم مرزی با استان تهران نسبت به سایر شهرستان‌های استان البرز درصد بیشتری از مجرم پذیری را به خود اختصاص داده است لذا به یک فرماندهی انتظامی نیاز داشت تا بتواند امنیت را در منطقه بیش از پیش فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شهرستان ملارد نیز به فردیس متصل شود و شهرستان واحدی را تشکیل دهند تا از بار ترافیکی جرم و ناامنی در منطقه بیشتر کاسته شود.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: هر سال دشمنان با استفاده از حربه‌های مختلف سعی می‌کنند مردم ایران را از حضور در راهپیمایی منصرف کنند اما مردم بصیر و آگاه ایران هیچگاه اسیر حربه‌های دشمن نشده و با حضور پرشور خود در این حماسه مردمی مهر تاییدی بر مشروعیت نظام و حمایت از ولایت فقیه می زنند.

در بخش دیگری از مراسم فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر طی سخنانی اظهارکرد: شهرستان فردیس به دلیل مهاجر پذیری درصد قابل توجهی از مجرمین را در خود جای داده است که این امر موجب نا امنی در منطقه شده است.

احمدعلی گودرزی با اشاره به میزان جرائم در شهرستان فردیس گفت: 40 درصد جرائم استان البرز در شهرستان فردیس اتفاق می افتد و 33 درصد از جرائم شهرستان کرج نیز به فردیس تعلق دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به میزان جرم خیزی این شهرستان برآن شدیم که علی رغم کمبود امکانات و پرسنل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی را در این شهرستان دایر کنیم و گامی در جهت افزایش امنیت در منطقه برداریم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا 20 نفر از نیروها و افسران ارشد استان از بدنه جدا شده به یاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فردیس آمده‌اند تا با ارائه راهکارها از بروز هرگونه جرم و نا امنی جلوگیری کنند.

گودرزی افزود: خوشبختانه با استقرار این فرماندهی در فردیس تا کنون 10 درصد از کشفیات جرم در منطقه افزایش یافته است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در پایان توجه به حقوق شهروندی و تسهیل در کارهای مردم را از مهم‌ترین وظایف پلیس دانست و گفت: مردم مداری و رضایت مندی آنان باید سر لوحه کارهای نیروی انتظامی قرار گیرد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
0
0
سلام ای پی من را دارید و البته شکایت من هم در پاسگاه فردیس بکررات هست از موقعی که اول روروک بچه ام را دزدیدند بعد خود دوربین مداربسته را بعد هم که به دزد گفتم عکست را دارم دوربین راپس بده تهدیدم کرد و من هم از ترس زن و بچه ام خفه شده بعد ماشینمو خالی کردم اینو گزارش کردم وثبت شد بعد دوچرخه ام را دزیدند در پاسگاه حضورا رفتم و شکایت کردم بعد از من زورگیری کردند رفتم شکایت پاسگاه فردیس فرمودند شانس آوذدی خودت را نکشتندو الان امروز 19/8/93 باز هم یک پژوی نمره کرمانشاه جلو چشم همه سعی در زورگیری کرد و بعد از ضرباتی که بمن زد و دهنم پر از خون شد منصرف شد و رفت. من هنوز در شوکم و البته دیگر شکایت هم نمی کنم و دعا می کنم که هنوز زنده ام راستی کسی جای امن سراغ داره؟
نظر شما: