واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۶

آسوشیتدپرس از ظن خود شد یار ما!

خبرگزاری آسوشیتدپرس از تهران گزارش داد: رئیس جمهوری ایران روز سه شبه در مراسم سی‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با راهپیمایی گسترده مردم و سردادن شعارهای ضدآمریکای و ضد اسرائیلی همراه بود، خواستار ˈمذاکراتی عادلانه و سازندهˈ در خصوص برنامه هسته‌ای ایران شد.
تدبیر24: آسوشیتدپرس در گزارش خود آورده است: روحانی در فرازی از سخنانش در این مراسم گفت که ˈگفت وگوها باید مبتنی بر حسن نیت و صلح طلبی باشدˈ.

وی هرگونه توهم تهدید نظامی علیه ایران را رد کرد و گفت: ˈبرخی دچار توهم شده اند و می گویند تهدیدی علیه ملت ایران بر روی میز است، اما ما به آنها می گوییم که باید عینکشان را عوض کنند. هیچ تهدید نظامی علیه ملت ایران وجود نداردˈ.

رئیس جمهور ایران افزود: ˈراه ایران به سمت رسیدن به قله پیشرفت، علم و فناوری و فناوی صلح آمیز هسته ای همچنان استمرار خواهد داشتˈ.

درخواست روحانی در آستانه دور آتی گفت وگوهای هسته ای ایران در حالی مطرح شد که قرار است هفته آینده برابر با 18 فوریه / سه شنبه 29 بهمن / در وین برگزار شود.

روحانی در سخنان خود در جمع هزاران تن از راهپیمایان که در میدان ˈآزادیˈ تهران گرد هم آمده بودند، تاکید کرد:ˈ ایران مصمم است گفت وگوهایی منصفانه و سازنده در چهارچوب قواعد بین المللی داشته باشد و ما امیدواریم یک چنین نیت و تمایلی در طرف مقابل مذاکرات هم وجود داشته باشدˈ.

آسوشیتد پرس در ادامه آورده است:

امروز سه شنبه مصادف با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران است که منجر به سرنگون شدن رژیم طرفدار آمریکا یعنی ˈشاهˈ شد.

رسانه های دولتی ایران از برپایی مراسم راهپیمایی در سایر شهرهای ایران هم گزارش داده اند و جمعیت حاضر در این راه پیمایی ها را میلیونها تن ذکر می کنند.

جمعیت شرکت کننده در مراسم راهپیمایی امروز پرچم های آمریکا و اسرائیل به همراه تصاویری از ˈباراک اوباماˈ و ˈبنیامین نتانیاهوˈ را سوزاندند و فریادهای ˈمرگ بر آمریکاˈ و ˈمرگ بر اسرائیلˈ سر دادند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: