واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰

دو آزمون فنی وحرفه‌ای در روزجمعه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از برگزاری نخستین مرحله شهرستانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت و آزمون تعیین صلاحیت و سنجش مهارت متقاضیان آزمون ادواری در روز جمعه خبر داد.
تدبیر24: حمیدرضا خانپور با اشاره به برگزاری نخستین مرحله شهرستانی پانزدهمین مسابقات ملی مهارت انتخابی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت برزیل- ۲۰۱۵ اظهار داشت: این آزمون از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه به طور هماهنگ در استان تهران و سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران افزود: این آزمون در شهر تهران برای خواهران در مرکز سنجش آموزش فنی و حرفه‌ای شهید مروتی و برادران در مرکز شهید چمران برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزیدگان این آزمون وارد مرحله استانی می‌شوند که‌ آزمون آن در اردیبهشت ۱۳۹۳ و برگزیدگان این آزمون هم در شهریور ۱۳۹۳به رقابت در مرحله کشوری خواهند پرداخت.

خانپور ادامه داد: از هر استان یک نفر در هر رشته وارد مرحله کشوری یا ملی می‌شود و برگزیدگان مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در چند رشته منتخب به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین صبح جمعه آزمون تعیین صلاحیت و سنجش مهارت متقاضیان آزمون ادواری از ساعت ۸ تا ۱۲.۵ برگزار می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: