واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵

از فردا منتظر بارش باران باشید

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: یک سامانه بارش از سمت غرب روز شنبه وارد کشور می شود و تا روز سه شنبه این سامانه سبب بارش برف و باران در اکثر استانها می شود.
تدبیر24: احد وظیفه گفت: از امروز شنبه تا ظهر روز یکشنبه وزش باد نسبتا شدید و افزایش دما برای سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه از امشب یک سامانه بارش از غرب وارد کشور می شود ادامه داد: با ورود این سامانه از فردا یکشنبه استانهای نیمه غربی به طور پراکنده بارش باران وجود دارد.

وظیفه گفت: بارش باران روز دوشنبه در مرکز،جنوب،دامنه های جنوبی البرز،سواحل شمالی، به تدریج شمال برخی نقاط استانهای جنوب شرقی و به طور پراکنده شمال شرق بارش همراه با رعد و برق پیش بینی می شود که در ارتفاعات بارش برف است.

او گفت: از ظهر یکشنبه تا دوشنبه شدت بارش در استانهای کردستان،کرمانشاه،لرستان،ایلام،چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد ،غرب فارس،شمال و شرق خوزستان پیش بینی می شود.

وظیفه گفت: سامانه بارش به تدریج از روز سه شنبه از کشور خارج می شود.

او ادامه داد: بارش باران از فردا یکشنبه در تهران شروع می شود و تا روز دوشنبه ادامه دارد که در ارتفاعات هم برف می بارد.هم اکنون سردترین استان شهرکرد با 9 درجه زیر صفر و اهواز با 24 درجه بالای صفر گرمترین استان کشور هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: