واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

کناره گیری مقتدی صدر از سیاست

رهبر جریان صدر در بیانیه ای از کناره گیری این جریان از عرصه سیاسی در عراق خبر داد.
تدبیر24: به نقل از النشره خبر داد، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در بیانیه ای اعلام کرد که به طور کامل از عرصه سیاسی کناره گیری کرده است و تمامی دفاتر این جریان اعم از سیاسی، دینی و اجتماعی را بسته است.

وی در این بیانیه بر عدم دخالت در امور سیاسی تاکید و اعلام کرد که جریان صدر از این پس در داخل دولت و خارج آن و همچنین در پارلمان عراق سمتی ندارد.

در ادامه بیانیه گفته شده است که کناره گیری مقتدی صدر برای حفظ آبروی خاندان صدر و دور ماندن نام آنها از هر اتهام فسادی که تاکنون رخ داده یا در آینده با نام این دفاتر در داخل و خارج عراق رخ خواهد داد صورت گرفته است.

در این بیانیه اسامی که همچنان تحت مدیریت مستقیم مقتدی صدر فعالیت خواهند داشت ذکر شده است.

این موسسات عبارتند از: ۱- مرقد سید شهید و زیر مجموعه های آن ۲- صحن مرقد سید شهید ۳- هیئت میراث سید شهید ۴- شبکه ماهواره ای "الاضواء" ۵- رادیو قرآن ناطق ۶- رادیو العهد ۷- نماز جمعه در مسجد کوفه و شهرک صدر ۸- موسسه منتظر برای احیای میراث آل صدر ۹- موسسه خدماتی ۱۰ مجله الهدی ۱۱- مدارس آکادمیک خیریه متعلق به مقتدی صدر در نجف، قم و بغداد ۱۲- مدرسه دخترانه البتول ۱۳ - مسجد فاطمه الزهرا در نجف اشرف ۱۴- مرکز شهدای صدر در بغداد ۱۵- مرکز علمی عراق در بغداد ۱۶ - مراکز اطلاع رسانی ویژه این جریان ۱۷- مسابقه گروه ناجی ۱۸- مدرسه دینی امام صادق در نجف اشرف ۱۹- ساخت داروخانه ای به نام آل صدر 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: