واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

ثبت نام مجدد دریافت یارانه ۹۳

عضو کمیسیون تلفیق با تاکید براینکه ثبت نام مجدد برای دریافت یارانه ۹۳ و تعیین کف درآمدی برای یارانه بگیران در تبصره هدفمندی پابرجاست، گفت: دولت اختیار تصمیم گیری درباره پرداخت نقدی و غیر نقدی یارانه ۹۳ را دارد.
تدبیر24: عزت‌اله یوسفیان ملا با اشاره به تصویب تبصره هدفمندی یارانه‌ها در جلسه علنی امروز مجلس،‌اظهار داشت: در جلساتی که در کمیسیون تلفیق برای بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها برگزار شد نمایندگان مصوب کردند که برای دریافت یارانه نقدی در سال آینده مردم یک بار دیگر ثبت نام کنند که این مصوبه همچنان پابرجاست.

وی افزود: همچنین در مصوبه کمیسیون تلفیق اشاره شده که دولت باید برای پرداخت نقدی یارانه در سال آینده کف درآمدی یارانه بگیران را مشخص کند و با تصویب تبصره هدفمندی یارانه‌ها دولت مختار است که این کف را در سال آینده تعیین و اعلام کند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه از اول فروردین سال آینده بودجه ۹۳ قابل اجراست، گفت: دولت می تواند در خصوص پرداخت نقدی یا غیر نقدی یارانه ها در سال آینده تصمیم بگیرد و تعیین کند که سال ۹۳ در چه قالبی به گروه های درآمدی یارانه پرداخت شود.

وی ضمن اشاره به طرح پرداخت غیر نقدی یارانه تصریح کرد:‌سبد کالا را می توان بعنوان طرحی آزمایشی برای پرداخت غیر نقدی یارانه‌ها در نظر گرفت ولی هنوز مشخص نیست که برنامه دولت برای پرداخت نقدی یارانه ها در سال آینده چیست. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: