واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
رویانیان:

بايد سهام پرسپوليس به پيشکسوتان برسد

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس معتقد است که سهام اين باشگاه بايد به پيشکسوتان تعلق بگيرد.
تدبیر24: محمد رويانيان در مورد لغو جلسه امروز هيئت مديره پرسپوليس و عدم حضورش در اين جلسه گفت: به من براي حضور در جلسه هيئت مديره چيزي نگفتند اما 3 پروژه‌اي که قبلا اعلام کردم و مي‌تواند مشکلات مالي پرسپوليس را حل کند در مرحله قرارداد امضا کردن است.

وي ادامه داد: از آقاي خادم که ورزشکاري بنام بوده‌اند تقاضا دارم طرح‌هايي که چند ماه پيش به مرحله اجرا شدن رسيده را از من تحويل بگيرند.

رويانيان در خصوص جلسه امروز پيشکسوتان اين باشگاه و درخواست آنها براي خريد سهام پرسپوليس اظهار داشت: به نظر من هم بايد سهام پرسپوليس به پيشکسوتان برسد. بيش از يک سال پيش شرکتي را به نام «شرکت تجاري کهن پرسپوليس» افتتاح کرديم تا سهام باشگاه را خريداري کند. اين شرکت 110 عضو دارد که 60 عضو پيشکسوت آن سهام اين شرکت هستند. اين شرکت در کنار يک مجموعه اقتصادي مي‌تواند سهام باشگاه را بخرد.

وي تصريح کرد: از برگزاري جلسه شب گذشته در وزارت ورزش خوشحال شدم و اميدوارم اين تلاش‌ها منجر به نتيجه و باشگاه پرسپوليس خصوصي شود.

رويانيان در پاسخ به اين سوال که آيا امکان دارد در صورت خصوصي شدن پرسپوليس اقدام به خريد سهان اين باشگاه کند، تاکيد کرد: من فعلا چنين کاري نمي‌کنم اما طرح‌ها و پيشنهاداتي براي خصوصي کردن پرسپوليس دارم که مي‌توانم به وزرات ورزش ارائه دهم.

مديرعامل پيشين پرسپوليس در واکنش به صحبت پروين مبني بر اينکه ديگر به بدهي‌هاي گذشته پرسپوليس کاري ندارد گفت: با صحبت پروين کاملا موافق هستم. او اگر در حال حاضر بخواهد به بدهي‌هاي گذشته فکر کند از مسيرش منحرف مي‌شود. پروين در حال حاضر بايد به فکر پرداخت پول بازيکنان،‌ خرج‌ها و سفرهاي پيش‌رو و... باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: