واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳

صدور گذرنامه‌هاي بيومتريک

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا از صدور گذرنامه‌هاي بيومتريک در آينده نزديک خبر داد و گفت: فرآيند آغاز صدور اين گذرنامه‌ها در مراحل پاياني است.
تدبیر24: سردار محمود صادقي با اشاره به صدور گذرنامه هاي بيومتريک، گفت: فرآيند کنترل و در نهايت صدور اين گذرنامه ها در مراحل پاياني است.

وي ادامه داد: در آينده نزديک از گذرنامه هاي بيومتريک رونمايي مي شود.

افاغنه براي تمديد رواديد به سفارتخانه افغانستان مراجعه کنند

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه ناجا در ادامه با اشاره به طرح ساماندهي اتباع افغاني که در سال ۸۹ اجرا شد، گفت: پس از برگزاري اين طرح و ثبت نام افاغنه در اين طرح، رواديد آنان براي حضور قانوني در کشور به مدت يکسال، تمديد شد.

صادقي خاطرنشان کرد: اتباع افغاني تا تاريخ ۳۰ بهمن، فرصت داشتند به سايت samandehi-nobat.ir که اداره اتباع وزارت کشور اعلام کرده بود، مراجعه کرده و با تکميل سامانه ثبت نام، حضور خود در ايران را قانوني کنند؛ افراد باقي مانده از طرح براي تمديد رواديد بايد به دفاتر كفالت مراجعه و اقدام به ثبت نام نمايند.

وي افزود: با توافقات انجام شده با سفارت افغانستان در تهران مقرر شده تا مشمولين طرح براي تمديد اعتبار گذرنامه خود به محل هائي كه سفارت افغانستان تعيين مي كند و در سامانه نوبت دهي اين سفارت مشخص شده است مراجعه و گذرنامه خود رابه مدت دوسال تمديد نمايند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: