واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۱۹

کشف اشیای عتیقه در زرین دشت

فرمانده انتظامی زرین دشت استان فارس از کشف 589 سکه قدیمی در این شهرستان خبر داد.
تدبیر24: سرهنگ رحیم علی اژدری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش اشیای عتیقه توسط یک فرد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از منزل این فرد ۵۸۹ سکه قدیمی نقره‌ای و طلایی ، ۴۳۶ گیره کوچک شبیه گیره موی زنانه و یک کوزه سفالی شکسته شده را کشف کردند.

اژدری گفت: متهم دستگیر و به همراه اشیای عتیقه کشف شده تحویل دادسرای شهرستان شد.

تحویل سبد کالای بازنشستگان و ایثارگران انتظامی فارس، درب منزل

اقلام بن کالایی بازنشستگان و ایثارگران فرماندهی انتظامی استان فارس درب منزل تحویل آنان شد.

فرمانده انتظامی فارس در این مورد اظهار داشت: به منظور تکریم بازنشستگان و ایثارگران فرماندهی انتظامی این استان، معاونت نیروی انسانی اقلام بن کالا را با وسیله نقلیه به درب منزل آنان منتقل می‌کند و تحویل خانواده‌شان می‌‌دهد.

سردار سیروس سجادیان اضافه کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین کانون بازنشستگان انتظامی این استان، موسسه اقلام مصرفی کارکنان ناجا، معاونت نیروی انسانی، یگان ویژه پاسداران استان فارس، پلیس راه، و انتظامی شهرستان شیراز مقرر شد سبد کالای خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و بازنشستگان این استان درب منزل آنان تحویل شود.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد توزیع سبد کالا در موسسه اقلام مصرفی کارکنان ناجا، با حضور نمایندگان اداره ایثارگران، اداره خدمات رفاهی، کانون بازنشستگان و موسسه اقلام مصرفی، این اقلام به درب منازل این عزیزان منتقل و تحویل آنها داده شد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: این روند علاوه بر شیراز در سایر شهرستان‌های این استان نیز به همین صورت است و نمایندگان شهرستان‌ها بن سبد کالای کارکنان شاغل، بازنشسته و خانواده‌های شهدا و جانبازان را تحویل و در اختیار آنان قرار می‌دهند.

سجادیان با بیان اینکه این اقدام رضایتمندی یگان‌های انتظامی سطح این استان و خانواده‌های معظم شهدا، ‌جانبازان و بازنشستگان انتظامی فارس را در پی داشته است، خاطرنشان کرد: این روند که به منظور تکریم این عزیزان انجام شده به صورت مستمر در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و از این پس نیز در سراسر این استان به همین نحو عمل می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: