واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

دست سارق حرفه‌ای در جیب پلیس

سارقی که قصد داشت از کارآگاه پلیس آگاهی دزدی کند، به دام افتاد و به ده‌ها فقره جیب‌بری اعتراف کرد. به گزارش خبرنگار ما، سارق جیب‌بر در ایستگاه اتوبوس BRT خیابان مولوی به قصد سرقت به مردی نزدیک شد و دستش را در جیب او فرو برد غافل از اینکه این‌بار طعمه‌اش یکی از کارآگاهان پلیس آگاهی است.
تدبیر24: مامور پلیس بلافاصله سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کرد. به این ترتیب پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران مسوولیت تحقیق از این متهم را برعهده گرفت.  سارق 37‌ساله که محمد نام دارد ابتدا منکر ارتکاب سرقت شد و با ارایه اسامی مجعول قصد داشت کارآگاهان را فریب دهد. او سرانجام هویت واقعی‌اش را اعلام و به ده‌ها فقره جیب‌بری در خطوط اتوبوس‌های BRT به‌ویژه در مسیر خاوران به آزادی و بالعکس اعتراف کرد و گفت: «باتوجه به مهارت بسیار زیاد در جیب‌بری، در طول یک‌سال گذشته از مسافران اتوبوس‌ها دزدی می‌کردم و هیچ‌کدام از مالباختگان در لحظه سرقت متوجه من نمی‌شدند.» متهم توضیح داد بیش از 12سال است که به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد و هزینه مواد مصرفی خود را نیز از طریق جیب‌بری تامین می‌کند.

سرهنگ داوود فرد، رییس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به شناسایی تعدادی از مالباختگان و طبق اعترافات متهم مشخص شد این فرد در ساعت‌های شلوغی خطوط اتوبوس‌های BRT به‌ویژه در زمان تعطیلی ادارات و همچنین بازار تهران اقدام به سرقت از شهروندان می‌کرد.»

وی افزود: «با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره جیب‌بری در طول یک سال گذشته و برای شناسایی مالباختگان، مجوز انتشار بدون پوشش تصویر متهم توسط بازپرس پرونده صادر شده است و از مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر این فرد شده‌اند دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.»
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: