واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۵:۱۵

بازیکن تیم ملی خانه وقف کرد

سرپرست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان های دشتی وتنگستان استان بوشهر گفت: حسین ماهینی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران یک واحد مسکونی و یک قطعه زمین در شهر زلزله زده شنبه ( Shonbeh) از توابع شهرستان دشتی برای امور خیریه وقف کرد.
تدبیر24: حسین اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران این واحدمسکونی و قطعه زمین را 800 میلیون ریال خریداری کرده بود که با وقف آنها را به امور خیریه اختصاص داد.

حسین اسماعیلی اضافه کرد: در سال جاری 24 وقف در شهرستان های دشتی و تنگستان انجام شده است که شامل هشت مسجد، 9حسینیه، دو موقوفه منفعتی، دو مجتمع قرآنی، یک مجتمع فرهنگی ورزشی و یک مهد کودک است.

اسماعلیی تاکید کرد: تا پایان سال نیز شش وقف دردست اجرا داریم که تعداد موقوفات امسال به 30 وقف خواهدرسید.

وی گفت: درایام نوروز طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان بوشهر برگزارخواهدشد.

اسماعیلی افزود: برای اجرای شش برنامه فرهنگی شامل برنامه های هفت سین قرآنی، ایجاد خیمه های معرفت، ایستگاه مشاوره وقف و برنامه های فرهنگی اجرا خواهدشد.

سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه دشتی وتنگستان افزود: کار بازسازی ونوسازی 15 امامزاده وبقاع متبرکه دراین دوشهرستان دردست اجراست که سعی خواهد شد این اماکن برای ایام نوروز تکمیل و آماده پذیرایی از زائرین ومسافران باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط مساعد آب وهوایی وبارندگی وسرسبزی امسال روزانه بیش از دو هزار نفراز اماکن متبرکه دشتی وتنگستان بازید و زیارت می کنند که درایام سال جدید این آمار به مراتب بیشترخواهد شد.

زلزله 6.1 ریشتری بیستم فروردین امسال در بخش زلزله زده شنبه و طسوج شهرستان دشتی باعث تلفات جانی و تخریب بیش از سه هزار واحد مسکونی و تاسیسات زیربنایی و اماکن عمومی در این منطقه شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: