واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰

رده های 51 و 55 برای اسکی ایران

محمد کیا دربندسری و حسین ساوه شمشکی نمایندگان ایران در مسابقات مارپیچ بزرگ المپیک سوچی به ترتیب رده های پنجاه و یک و پنجاه و پنج را کسب کردند.
تدبیر24: محمدکیادربندسری در مسابقه مارپیچ بزرگ و در یک رقابت سخت و نفس گیرباکاهش 3ثانیه نسب به المپیک 2010در جایگاه 51 قرارگرفت و حسین ساوه شمشکی نیز با 9 ثانیه کاهش زمان در جایگاه 55 قرار گرفت.

کیادربندری در این مسابقه که با حضور 109 اسکی باز از 55 کشور برگزار شد، با مجموع 2 زمان 1 دقیقه و 30 ثانیه و 12 صدم ثانیه به مکان 51 رسید و توانست نسبت به جایگاه قبلی در المپیک زمستانی ونکور ضمن کاهش 3 ثانیه ای نسبت به نفر اول 9 رده جایگاه ایران را ارتقا بخشد .

دیگر اسکی باز تیم ملی با زمان 1دقیقه و 32 ثانیه و 25 صدم ثانیه و کاهش 9 ثانیه نسبت به زمان خود در المپیک قبلی در جایگاه 55 ایستاد و جایگاه خود را15 پله بهتر کرد .

در این مسابقه تد لیگتی قهرمان ستاره ای مارپیچ بزرگ با نمایش اسکی بی رقیب طلا گرفت و اسکی بازان تیم ملی فرانسه با چهره های همچون استیو مایسلر و الکسیس پینرالو حماسه ساز شدند و مدال های نقره و برنز را به گردن آویختند .

این درحالی بود که اسکی بازان مطرح این رشته همچون میلر ، مایر ، رایش و نوی رویتر با مدال المپیک زمستانی درمارپیچ بزرگ خداحافظی کردند .

در این مسابقه که با حضور بیش از 3000 تماشاچی برگزارشد ، 37 اسکی باز به خط پایان نرسیدندواسکی بازان ایرانی توانستند 20 اسکی باز را پشت سرگذارند .

کاسپر رئیس فدراسیون جهانی اسکی و مقامات بلند پایه کشور سوئد از حاضرین ویژه این مسابقه بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: