واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

آخر هفته‌ای با آسمانی بدون ابر

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز جمعه در قالب مناطق کشور جوی آرام با افزایش دما پیش بینی می‌شود.
تدبیر24: احد وظیفه افزود: تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز با عبور موجی از نوار شمالی کشور شامل سواحل دریای خزر، بخش‌هایی از شمال غرب و به تدریج شمال شرق کشور ابرناکی ، بارش برف و باران و گاهی همراه با ورزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که امروز دریای خزر مواج خواهد بود افزود: در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد مشاهده خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این که در روز پنج‌شنبه شاهد بارش های پراکنده در مناطق جنوب شرق و شرق کشور و همراه با وزش باد نسبتا شدید هستیم افزود: فردا خلیج فارس به دلیل وزش باد نسبتا شدید مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: همچنین در روزهای پنج‌شنبه و جمعه افزایش دما در سواحل دریای خزر و استان اردبیل کاملا محسوس است.

وی در خصوص وضعیت جوی استان تهران اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه هوای تهران با حداقل ۲ و حداکثر ۳ درجه سانتیگراد صاف و در پاره‌ای نقاط غبارآلود خواهد بود و در روز جمعه نیز با آسمانی صاف و در برخی ساعات روز همراه با غبار شاهد کمینه دمای ۴ درجه و بیشینه دمای ۱۵ درجه‌ای خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: