واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
سرپرست تیم فوتبال جوانان:

ژاپن و ازبکستان خواستار دیدار با ایران هستند

سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: کشورهایی از جمله ژاپن و ازبکستان خواستار بازی تدارکاتی با تیم فوتبال جوانان ایران هستند.
تدبیر24: حسین مرادی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال جوانان ایران کادر فنی مجربی دارد و علی دوستی مهر، مهدی مهدوی کیا و رحیم میراخوری درحال تشکیل تیمی قدرتمند برای کسب عنوان قهرمانی آسیا هستند


وی افزود: تیم فوتبال جوانان کشورمان با اقتدار به مرحله نهایی مسابقه های قهرمانی آسیا که مهر 1393 در کشور میانمار برگزار می شود، صعود خواهد کرد و برای این صعود پشتوانه بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: در مسابقه های مرحله مقدماتی که در کرمان برگزار شد بازیکنانی که همراه با تیم نوجوانان کشورمان در جام جهانی شرکت کردند حضور نداشتند و با اضافه شدن آنان و تعدادی از بازیکنان ایرانی که در کشورهای دیگر فعالیت می کنند تیم قدرتمندی را تشکیل می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: کادر فنی تیم جوانان در تورنمنت روسیه از ماهان بغدادی فوتبالیست ایرانی فعال در کشور سوئد استفاده کرد.

مرادی افزود: چند بازیکن ایرانی دیگر از کشورهایی از جمله ایتالیا و عربستان سعودی نیز در ماه اخیر با ارسال سوابق خود و حضور در ایران توسط کادر فنی تیم جوانان مورد ارزیابی قرار گرفتند.

سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: فعلا برنامه ای برای برگزاری اردوی خارجی نداریم اما به احتمال فراوان اواخر فروردین ماه با سفر به امارات عربی متحده، در دو بازی تدراکاتی به مصاف تیم جوانان این کشور می رویم.

مرادی افزود: مسابقه های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا اردیبهشت سال آینده قرعه کشی می شود و پس از آن کادر فنی تیم کشورمان آسیا در خصوص برگزاری دیدارها و اردوهای تدارکاتی تصمیم گیری می کند

وی خاطر نشان کرد: با این حال اکنون نیز چندین درخواست از کشورهای مختلف از جمله ازبکستان و ژاپن برای دیدار تدارکاتی با تیم جوانان ایران آمده است.


 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: