واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

اوکراینی ها سوچی را ترک می کنند

ورزشکاران اوکراینی در اعتراض به سرکوب "بیرحمانه" معترضان در این کشور تصمیم گرفته اند از بازی های سوچی روسیه کنار بروند.
تدبیر24: بحران تازه اوکراین چنان تکان دهنده بوده که ورزشکاران این کشور در بازی های المپیک سوچی را هم بی تاثیر نگذاشته است. این ورزشکاران حالا تصمیم گرفته اند دیگر برای اوکراین در این رقابت ها به میدان نروند و به کشورشان برگردند.

به گزارش فرارو و به نقل از رویترز، کشته شدن 26 نفر از معترضین در جریان درگیری های روز سه شنبه اوکراین، دلیل اصلی این تصمیم است. این خبر را رییس کمیته ملی المپیک اوکراین به خبرگزاری رویترز داد و گفت: «فکر می کنم بعضی از ورزشکاران تصمیم گرفته اند بازی های سوچی را رها کنند و به کشور برگردند». سرگی بوبکا در شرایطی این صحبت را مطرح کرده که ظاهرا مخالفتی هم با آن ندارد.

 مارک آدامز سخنگوی کمیته ملی المپیک هم با شنیدن این خبر گفته از تصمیم اوکراینی ها حمایت می کند: «واقعیت این است که کمیته ملی المپیک به حقوق همه ورزشکاران و تصمیماتی که آنها می گیرند احترام می گذارد و مخالفتی با این موضوع ندارد».

پیش تر یعنی درست روز چهارشنبه باخ، رییس کمیته ملی المپیک هم خشونت ها در اوکراین را به شدت محکوم کرده بود. در بیانیه ای که کمیته ملی المپیک اوکراین منتشر کرده هنوز از شمار ورزشکارانی که قرار است بازی های المپیک زمستانی سوچی را ترک کنند نام برده نشده است. اوکراین 43 ورزشکار به این بازی ها فرستاده و مشخص نیست چه تعداد از این ورزشکاران تا پیش از روز یکشنبه، یعنی قبل از پایان رسمی این مسابقه ها روسیه را ترک خواهند کرد.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
0
0
بازی اشکنک داره
نظر شما: