واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶

2 طلای کاراته‌کاران بانوی ایرانی

نخستین روز مسابقات کاراته جام باشگاههای آسیا در کویت با کسب دو مدال طلا برای بانوان ایران به پایان رسید.
تدبیر24: نخستین دوره رقابت های کاراته جام باشگاه های آسیا از روزگذشته (پنجشنبه) با حضور نمایندگان هشت کشور در کویت آغاز شد که در بخش بانوان مهسا افسانه و سحر کرجی طلایی شدند.
 
در روز نخست این پیکارها، تیم ایران 2 نماینده در بخش بانوان داشت که هر 2 کاراته کای ایران به نشان طلا دست یافتند. مهسا افسانه در بخش کاتای انفرادی بانوان تمامی حریفان خود را با 5 پرچم (5 بر صفر) شکست داد و به مدال طلا رسید.
 
دربخش کومیته بانوان و در وزن 55- کیلوگرم نیز سحر کرجی با کسب 3 پیروزی متوالی به مدال طلا رسید تا تیم ایران در روز نخست این پیکارها دو مدال طلا گرفته باشد.
 
حمیده عباسعلی دیگر ملی پوش کاراته بانوان ایران است که در این رقابتها به عضویت تیم الیرموک کویت درآمده است و در واقع لژیونر کاراته بانوان ایران دراین مسابقات محسوب می شود. وی امروز(جمعه) در کومیته زنان به مصاف حریفان خود می رود.
 
در بخش مردان، هامون درفشی پور کومیته کای وزن 60- کیلوگرم ایران که در این رقابت ها عضو تیم الیرموک کویت، میزبان مسابقات است با غلبه بر تمامی حریفان به مدال طلا دست یافت.
 
درفشی پور که چندی پیش طلای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در امارات را کسب کرده بود، توانست موفقیت های خود را تدوام بخشد.
 
مردان ایران در روز اول مسابقه ای نداشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: