واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

33 اکیپ راهداری در محورهای مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: 33 اکیپ راهداری با 387 راهدار در محورهای ارتباطی مازندران برای تعطیلات نوروز 93 مستقر می‌شوند.
تدبیر24: به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علی اسد در جلسه شورای اداری این اداره‌کل که به منظور برنامه‌ریزی برای ایام نوروز برگزار شد، خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن‌سازی محورهای استان در نوروز 93 شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های تمام روسای ادارات غرب استان در پی اقدامات بهنگام بارش سنگین برف و همچنین پشتیبانی دیگر ادارات تابعه اظهار داشت: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده پس از همه تلاشگر در مجموعه راه و شهرسازی استان انتظار ایجاد چنین فضایی را دارم.

وی با تشکر از روسای ادارات تابعه که از کمیته ارزیابی اداره کل نتایج قابل قبولی دریافت کردند، اظهار داشت: ارزیابی و بررسی روند کاری روسای ادارات به منزله ایجاد انگیزه و تلاش مضاعف بوده پس از روسای اداراتی که در این ارزیابی نمرات کافی نیاورند تقاضا می‌شود با بازنگری در مدیریت خود و رفع موانع کاری را برای بدست آوردن جایگاهی مناسب تلاش کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این نشست خواستار استفاده بهینه از بخش خصوصی برای اجرای عملیات راهداری شد و عنوان نمود:  33 اکیپ راهداری با 387 راهدار در سطح محورهای ارتباطی استان در 17 راهدارخانه ثابت و سه کانکس سیار راهداری آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی و هموطنان هستند.

وی در زمینه اقدامات ایمن‌سازی محورهای استان مازندران، ابراز داشت: پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، نصب تابلوهای vsl نمایش سرعت متغیر بسته به شرایط جاده، نصب دوربین‌های نظارت تصویری، نصب تابلوهای فلورسنتی جهت آشکارسازی نقاط پرحادثه، تقویت علائم افقی و عمودی، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و نگهداری روشنایی محورها، ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط پرحادثه، خط کشی و لکه‌گیری، شستشو و ترمیم علائم، جمع‌آوری لاشه حیوانی و زباله در سطح محورها از جمله فعالیت‌های ایمنی است که باید توسط روسای ادارات در این ایام شدت بیشتری بگیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: