واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۸۹۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
مهدي آيتي نماينده ادوار مجلس

ديپلماسي مصرف داخلي

دولت روحاني بايد با درس گرفتن از دولت قبلي در جهت رفتارهاي صادقانه و صميمانه با مردم جديت نمايد زيرا در غيراينصورت اين دولت هم پس از مدتي از چشم طرفدارانش مي افتد ...
تدبیر24: از روز بعد از توافق ژنو در موضوع هسته اي هم سياستمداران ايران و هم غربي به ويژه آمريكا به سخنراني و گفتگوي ديپلماسي مصرف داخلي پرداختند. معمولا دولت ها براي اقناع و رضايت ملت هاي خود ناچارند در پشت پرده كارهايي انجام دهند و بخشي از حقيقت و واقعيت آن را علني كرده و به مردم تحويل دهند. هيچگاه دولت ها نمي توانند تمام آنچه در پشت پرده مي گذرد را به صورت كامل، علني، صادقانه و شفاف به مردم خودشان بگويند و همين موضوع باعث مي شود كه مردم نسبت به دولت هاي برگزيده خود شك كنند. در حال حاضر آنچه از قبل قابل پيش بيني بود اين است كه به محض توافق اوليه مذاكرات ژنو، از طرف جناحها و جريانات سياسي، نمايندگان 1+5 زير سوال بروند و مورد نقد قرار گيرند. طبيعي است كه دولت ها تا نرسيدن به اهداف محكم خود در اين مذاكرات نمي توانند همه ابعاد و جوانب موضوع را براي مردم علني كنند اما آنچه ممكن است مشكلات سياستمداران درون دولت را زياد كند اين است كه نتوانند هنرمندانه پاسخهاي منطقي به ملت بدهند و به نوعي به سياسي كاري دچار شوند!

آفت جدايي بين دولت ها و ملت ها عدم شفافيت، صداقت و سياسي كاري است و به همين دليل دولت روحاني بايد با درس گرفتن از دولت قبلي در جهت رفتارهاي صادقانه و صميمانه با مردم جديت نمايد زيرا در غيراينصورت اين دولت هم پس از مدتي از چشم طرفدارانش مي افتد و ريزش راي پيدا مي كند و آنگاه جدايي و فاصله بين مردم و دولت چيزي نيست كه به سادگي قابل علاج و آشتي باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
2
حقيقت را گفتيد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
0
0
آقاي مهندس مرسي از اين شفافيتتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
0
0
بعله
از شدت شفافیت و صمیمیت دیگه نمیدونیم چیکار کنیم؟!
نظر شما: