واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

سرنخ های سرقت طلای سرخ

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از دستگیری سارقی که در نبود همسایه اقدام به ربودن زعفران کرده بود، خبرداد.
تدبیر24: سرهنگ محمد امین شاهرخی در تشریح این خبر گفت: فردی با مراجعه به دایره سرقت پلیس آگاهی اعلام کرد برای مهمانی چند ساعتی را به منزل یکی از دوستان رفته و در مراجعت متوجه به هم ریختگی اثاثیه منزل و سرقت 2 کیلو زعفران و وسایل منزلش شده است.

وی با بیان اینکه ماموران با دریافت این خبر به صحنه سرقت اعزام و با بررسی دقیق و تحقیقات میدانی به سرنخ‌های خوبی در این زمینه دست یافتند، ادامه داد: در ادامه ماموران با توجه به مدارک و شواهد به دست آمده به یکی از همسایگان مالباخته مظنون و تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه تصریح کرد: ماموران با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت با جمع آوری مستندات کافی وارد عمل شدند و سارق را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند که متهم 30 ساله به نام مصطفی در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل همسایه اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه با اعترافات متهم و اعلام شکایت مالباخته پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهم پس از عودت اموال مسروقه به مقامات قضایی معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: