واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲

جلوگیری از تردد خودروهای خطرساز

دبیر انجمن کاربری‌سازان ایران از اجرای طرح ویژه جلوگیری از تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین فاقد سپرهای جلو و عقب و حفاظ‌های جانبی خبر داد.
تدبیر24: منصور منصوری اظهار کرد: براساس استاندارد ملی 11889 مصوب سازمان ملی استاندارد، خودروسازان ملزم به نصب سپر جلو و عقب و حفاظ‌های جانبی بر روی کامیون‌های تولیدی هستند.

وی با بیان این‌که کامیون‌هایی که از سال 82 به بعد تولید شده‌اند نیز باید سپر جلو و عقب و حفاظ‌های جانبی را نصب کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از تصادفات مرگبار جاده‌ها ناشی از برخورد سواری‌ها با خودروهای سنگین فاقد سپر جلو و عقب و حفاظ‌های جانبی است.

دبیر انجمن کاربری‌سازان ایران ادامه داد: له شدن و رفتن خودروهای سواری زیر کشنده‌ها و تریلرهای فاقد سپر جلو و عقب و حفاظ جانبی از صحنه‌های مرگباری است که به کرات در جاده‌ها دیده می‌شود.

وی افزود: در همین راستا طرح ویژه‌ای آغاز و کامیون‌داران هنگام مراجعه به مراکز معاینه فنی، به شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و همچنین واحدهای کاربری‌سازی مجاز برای نصب سپر جلو و عقب و حفاظ‌های جانبی معرفی می‌شوند.

منصوری با بیان این‌که از ابتدای مهرماه 93 پلیس از تردد این خودروها در سطح جاده‌ها جلوگیری خواهد کرد، تصریح کرد: این طرح با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان، پلیس راهنمایی و رانندگی‌، کاربری‌سازان و انجمن‌های مربوطه اجرا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: