واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی، محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته در جاده‌های کشور را تشریح کرد.
تدبیر24: سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور، گفت: از ساعت 12 امروز 7 اسفند 92 تا ساعت 24 روز جمعه 9 اسفندماه تردد موتورسیکلت از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:30 تا 24:00 روز جمعه 9 اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 تا 24:00 روز جمعه 9  اسفند از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود، همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی در ادامه تصریح کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز چهارشنبه 7 اسفند و از ساعت 06:00 الی 24:00 روزهای پنج شنبه و جمعه 8 و 9 اسفند از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ حمیدی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 تا 18:00 روز جمعه 9 اسفند از مبارک آباد تا امام زاده هاشم در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی پیست آبعلی ممنوع است.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی  از ساعت 06:00 تا 24:00 روز جمعه 9 اسفند از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد سفر در محورهای برفگیر و کوهستانی را دارند لازم است ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ از سلامت سیستم گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: