واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
سرمربی آرژانتین:

در مورد یوونتوس هیچ نظری ندارم

سرمربی تیم ملی آرژانتین با خودداری از اظهارنظر درباره مهاجم یوونتوس احتمال عدم حضور این بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را قوت بخشید.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم،‌ آلخاندرو سابیا در گفت‌وگویی با نشریه کوریره دل‌اسپورت ایتالیا به اظهارنظر درباره تمام لژیونرهایش که در سری A شاغل هستند، پرداخت اما حاضر نشد درباره مهاجم آرژانتینی یوونتوس حرفی بزند.
در حالی که 4 ماه تا برگزاری جام جهانی 2014 برزیل باقی‌مانده است بسیاری از طرفداران تیم ملی آرژانتین که یکی از رقبای تیم ملی ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها است، مشتاق هستند بدانند او از میان ستاره‌های پرشمار فوتبال کشورش چه بازیکنانی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند.
شمار زیادی از مهره‌هایی که سابیا می‌تواند از آنها دعوت به عمل آورد در سری A توپ می‌زند، هرچند ظاهراً برترین گلزن فصل جاری تیم یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی این رقابت‌ها، جایی در برنامه‌های سرمربی آرژرانتین ندارد.
وی اظهار داشت: من بازی‌‌‌های سری A را مانند دیگر لیگ‌های بزرگ اروپا دنبال می‌کنم. من مدام در جریان آخرین اخبار رقابت‌های سری A قرار می‌گیرم و سعی می‌کنم تا جایی که امکان دارد بازی‌های این لیگ را تماشا کنم. لیگ ایتالیا فوتبالی منطقی و پرجنب و جوش دارد که از انعطاف‌پذیری تاکتیکی بالای برخوردار است. به نظر من این فصل یوونتوس اسکودتو را می‌برد، چون کامل‌ترین تیم سری A است. آنها این موضوع را در 2 فصل گذشته نشان داده‌اند.
سابیا افزود: به نظر من آنتونیو کونته (سرمربی یوونتوس) مربی بزرگی است. او توانسته در یوونتوس تعادل برقرار کند و تیم خوبی بسازد. از وضعیت هیگواین در ناپولی هم راضی‌ام. او بازیکن بزرگی است و کارش را بلد است.
سرمربی تیم ملی آرژانتین در پاسخ به سوالی درباره کارلوس توس هم گفت: نظری ندارم.
او درباره لوکاس بیگلیا، هافبک آرژانتینی لاتزیو و همچنین خاویر زانتی، کاپیتان و مدافع 40 ساله اینتر هم گفت: بیگلیا در سری A چیزهای زیادی خواهد آموخت، چون او در این لیگ رقابت زیاد است و بازی‌ها فشرده‌اند. در مورد زانتی هم باید بگویم همه ما آرژانتینی‌ها به او افتخار می‌کنیم. او برای تمام مردم آرژانتین یک سفیر بزرگ و یک الگو است. خاویر بازیکنی خارق‌العاده است و شخصیتش هم که بهتر از آن.
امتناع سابیا از اظهارنظر درباره کارلوس توس احتمال وجود اختلاف میان این بازیکن با خولیو گروندونا، رئیس اتحادیه فوتبال آرژانتین را قوت بخشید. نارضایتی خانواده گروندونا به عنوان روسای فوتبال آرژانتین از توس، ادعایی بود که دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتینی‌ها چندی پیش مطرح کرد و ظاهراً چندان هم از حقیقت دور نیست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: