واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰

روسیه به یانوکوویچ پناهندگی نمیدهد

میخاییل مارگلوف رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون مجلس علیای پارلمان روسیه اعلام کرد کشورش به ویکتور یانوکوویچ رییس جمهورمخلوع اوکراین پناهندگی نمی دهد.
تدبیر24: مارگلوف روز چهارشنبه در گفتگو با کانال تلویزیونی راشا تودی گفت: بطور دقیق اطلاع دارم که یانوکوویچ در روسیه نیست.

وی افزود: بر اساس اطلاعات محدود من، روسیه به یانوکوویچ پناهندگی نداده است.

مقام پارلمانی روس، وضعیت سیاسی اوکراین را یکی از پیچیده ترین مسایل در جهان دانست و ابراز امیدواری کرد که روز 25 ماه می اوکراین انتخابات دمکراتیک و مطابق با معیارهای اروپایی برگزار کند.

مارگلوف افزود: رییس جمهور جدید این کشور اختیارات کمتر از خلف خود خواهد داشت زیرا مطابق با قانون اساسی سال 2004 کار خواهد کرد و مجبور است در این وضعیت دشوار مسایل و مشکلات کشور را حل کند.

رییس کمیسیون امور بین المللی شورای فدراسیون احتمال شرکت خانم یولیا تیموشنکو نخست وزیر سابق اوکراین در انتخابات ریاست جمهوری را بعید ندانست.

وی افزود: تاکنون خانم تیموشنکو فقط اظهارات اولیه در این مورد بیان کرده است و برنامه خود برای ریاست جمهوری را تنظیم نکرده است.

مارگلوف گفت: مقامهای روسیه حوادث اوکراین را پیگیری می کنند، اما نمی خواهند در مسایل داخلی این کشور مداخله کنند، هر چند روسیه را در مشکلات داخلی اوکراین متهم می کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: