واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴

رفتار غیر اخلاقی مرد 47 ساله با جسد

مرد ۴۷ ساله به نام چین چین پس از تجاوز به دختر ۱۷ ساله روی جنازه به خواب می افتد.هنگامی که از خواب بر می خیزد و از قبر بیرون می اید تعدادی از شهروندان او را می بینند که در حال جمع و جور نمودن خود می باشد. افراد خانواده داغدار را در جریان می گذارند.
تدبیر24: مردی در حال تجاوز به پیکر بی جان دختر جوان دستگیر شد.به گزارش پلیس کامبوج مرد ۴۷ ساله به نام چین چین پس از تجاوز به دختر ۱۷ ساله روی جنازه به خواب می افتد.هنگامی که از خواب بر می خیزد و از قبر بیرون می اید تعدادی از شهروندان او را می بینند که در حال جمع و جور نمودن خود می باشد.افراد خانواده داغدار را در جریان می گذارند.


به گزارش پلیس  ، این مرد به جرم خود اعتراف نموده است و به پلیس گفته شب پس از تشییع جنازه از ساعت ۱۰ شب شروع به نبش قبر نموده و هنگامی که به تابوت دختر رسیده است سعی می نماید انرا باز نماید.او در ادامه اعترافات خود می افزاید هنگامی که درب تابوت را باز نمودم به خاطر کوچک بودن تابوت شرایط برای کار بی شرمانه مهیا نشد و از فرط خستگی روی جنازه به خواب رفتم.

ساعت ۶ صبح که مرد از خواب بیدار می شود اهالی او را مشاهده می نمایند که در حال جمع و جور نمودن خود می باشد.فورا به پلیس گزارش می دهند. آقای ویوتا یکی از ماموران اداره پلیس می گوید ما در مورد اینکه ایا دختر قبل از فوتش با این مرد در ارتباط بوده یا خیر خبر نداریم.ما قبل از اینکه او را به دادگاه بفرستیم تحقیقات ابتدایی را در این خصوص از او انجام خواهیم داد.
منبع: جام نیوز
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: