واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹
فرماندار دشتستان خبر داد

تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان

اگر بیمارستان 17 شهریور به خوبی تجهیز و راه‌اندازی شود مردم شهر برازجان از آن استفاده می‌کنند و مردم شهرها و روستاهای اطراف می‌توانند بیشتر از بیمارستان شهید گنجی بهره‌مند شوند.
تدبیر24:  فرماندارشهرستان دشتستان گفت: بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان یک ظرفیت مهم درمانی در دشتستان است که لازم است این مرکز درمانی مجدد تجهیز و راه‌اندازی شود.
ارسلان زارع ظهر امروز در بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیمارستان شهید گنجی برازجان با بیان اینکه شهرستان  دشتستان دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی و اجتماعی دارد اظهار کرد: شهرستان دشتستان با این همه ظرفیت و توانمندی در بخش حوزه سلامت و درمان دچار مشکلاتی است.
وی با تاکید بر مسئولان بهداشتی و درمانی در برطرف کردن مشکلات زیرساختی حوزه سلامت افزود: بیمارستان 17 شهریور برازجان با راه‌اندازی بیمارستان شهید گنجی برازجان ، فعالیت درمانی در آن متوقف شد که  تجهیز وراه‌اندازی مجدد بیمارستان 17 شهریور برازجان  از خواسته‌ها ومطالبات مردم شهرستان دشتستان است  که با تدابیر اندیشیده شده این مرکز درمانی راه‌اندازی می‌شود.
زارع تصریح کرد: اگر بیمارستان 17 شهریور به خوبی تجهیز و راه‌اندازی شود مردم شهر برازجان از آن استفاده می‌کنند و مردم شهرها و روستاهای اطراف می‌توانند بیشتر از بیمارستان شهید گنجی بهره‌مند شوند.
 
معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز گفت: حضور وزیر بهداشت در این استان و شهرستان که برای بررسی و برطرف کردن مشکلات حوزه سلامت است اهمیت زیادی دارد و به فضل خدا منجر به رفع مشکلات بهداشت و درمان می‌شود.
شاپور رستمی افزود: بخش بهداشت و سلامت بسیار مهم است و دولت تدبیر و امید تاکنون در این زمینه وقت زیادی گذاشته و اهتمام خوبی داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: