واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

مورینیو پس از چلسی به اینتر می‌رود

سرمربی چلسی اعتراف کرد که در صورت جدایی از این تیم لندنی به ایتالیا باز خواهد گشت تا هدایت اینتر را بر عهده گیرد.
تدبیر24: ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی چهره محبوبی در بین هواداران اینتر است. او موفق شد این تیم ایتالیایی را پس از مدت‌ها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند.

هواداران اینتر که تیم‌شان پس از جدایی مورینیو در بحران فرو رفت، رویای بازگشت آقای "خاص" به جوزپه مه‌آتسا را دارند. مورینیو درباره احتمال بازگشتش به اینتر گفت: در یک حالت به اینتر بر می‌گردم و آن زمانی است که آبراموویچ ، مالک چلسی تشخیص دهد که من به درد این تیم نمی‌خورم. الان روزهای خوبی را در چلسی پشت سر می‌گذارم. اما اگر آبراموویچ تشخیص دهد ماجراجویی من در چلسی به پایان رسیده است و گزینه شایسته‌ای برای هدایت این تیم نیستم، به ایتالیا بر می‌گردم و هدایت اینتر را برعهده می‌گیرم. بعد از چلسی گزینه اول من اینتر است. در ایتالیا به جز اینتر هدایت هیچ تیمی را برعهده نخواهم گرفت.

در چند روز اخیر شایعه‌هایی درباره پیوستن خاویر زانتی، مدافع با تجربه اینتر به چلسی به گوش رسیده است. مورینیو خبر پیوستن زانتی به چلسی را کذب محض دانست و گفت: هیچ پیشنهادی به زانتی نداده‌ایم. دیدن زانتی با پیراهن چلسی غیر ممکن است.

چلسی با هدایت ژوزه مورینیو نتایج خوبی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس کسب کرده است و با 60 امتیاز در صدر جدول رده‌نبدی قرار دارد البته در صورت پیروزی منچستر سیتی در بازی معوقه خود صدر جدول به این تیم خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: