واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
قلعه نوعی:

اعتراضات هواداران استقلال بر حق است

سرمربی تیم استقلال در حاشیه مراسم تجلیل از هنرمندان و ورزشکاران برتر از سوی باشگاه هنرمندان گفت: اعتراضات هواداران استقلال بر حق است.
تدبیر24: امیر قلعه نوعی جمعه شب در جمع خبرنگاران در خصوص شرایط این تیم بعد از باخت در بازی های جام باشگاه های آسیا افزود: طبیعتا وقتی تیمی بازی را واگذار می کند شرایط خوبی ندارد، اما من امروز فیلم بازی چهارشنبه شب را مشاهده کردم، بچه های ما مردانه فوتبال بازی کردند.

وی ادامه داد که اگر داور بازی دقت بیشتری انجام می داد و تیم ما هم از موقعیت ها بهتر بهره می برد الان شرایط و نتیجه جور دیگری رقم خورده بود.

قلعه نوعی گفت: برای بازی بعد با بازگشت خسرو حیدری و هاشم بیک زاده دست ما در چیدمان نفرات باز تر خواهد بود و ما بدنبال جبران شکست بازی اول خود در مسابقات باشگاه های آسیا خواهیم بود. 

سر مربی استقلال در خصوص اعتراضات هواداران این تیم افزود: هواداران حق دارند که از نتیجه ناراحت باشند و هر چیزی که آنها می گویند، حق است، اما من می خواهم به نکته ای اشاره کنم و آن این که بازیکنان استقلال در طول این فصل با تمام غیرت خود فوتبال باز کردند و این در حالی است که از کمبود های بسیاری رنج می بریم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: