واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

کار کي‌روش قشنگ نبود

سرمربي سابق تيم‌ملي گفت: تغييراتي که در تيم‌ملي به وجود مي‌آيد تاثيري در عملکرد اين تيم نخواهد داشت.
تدبیر24: منصور ابراهيم‌زاده درخصوص استعفاي اميد نمازي از تيم‌ملي و واکنش‌هاي کي‌روش پس از آن اظهار داشت: تيم‌ملي بايد در آرامش قرار داشته باشد و کمتر دچار تنش شود. معتقدم تغيير و تحولات در تيم طبيعي است و زياد تاثيري در عملکرد تيم ندارد زيرا سرمربي همان سرمربي است به هر حال تصميم مي‌گيرد در برهه‌اي تغييراتي انجام دهد همانطور که مربيان ليگ برتري هم اين کار را مي‌کنند.

وي در مورد اينکه کي‌روش پس از جدايي اميد نمازي اعلام کرده تدارکات تيم هم مي‌توانسته کارهاي او را انجام دهد يادآور شد: به هر حال اين موضوع به فرهنگ او باز مي‌گردد مسئله تغييرات طبيعي است اما اينکه پس از آن چگونه برخورد شود مهم است فکر نمي‌کنم اينگونه صحبت کردن قشنگ باشد کي‌روش اينگونه حرف نمي‌زند و اگر هم اينگونه حرف زده نبايد اين کار را انجام دهد. به هر حال خوب نيست دو همکاري که با يکديگر کار مي‌کردند پس از جدايي اين صحبت‌ها را مطرح کنند نمازي مي‌توانسته در جايي پيشرفتي کند و يا منافع مالي بيشتري برايش بوده اين مسائل به خودش مربوط است.

سرمربي سابق تيم‌ملي در مورد حضور مربيان ايراني در کادرفني تيم‌ملي تصريح کرد: اين مسائلي است که شما رسانه‌ها اعلام کرده‌ايد آيا تاکنون خود کي‌روش چنين مسئله‌اي را بيان کرده است؟ به دليل فرهنگ ايراني قصد داريم از مربيان ايراني در نيمکت استفاده کنيم اما آيا نظر کي‌روش هم همين است.

ابراهيم‌زاده در مورد اينکه اين تغيير و تحولات در حالي که ۱۰۳ روز به آغاز جام‌جهاني باقي مانده مي‌تواند تاثير مثبتي داشته باشد گفت: طبيعتا تيم‌ملي به تفکرات جديد نياز دارد و نمي‌تواند همانطور که در جام ملت‌هاي آسيا و ساير مسابقات حاضر شده بود در جام‌جهاني هم حاضر شود اگر براي بهتر شدن باشد خوب است اما اگر بخواهيم از اول شروع کنيم خوب نيست.

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن سورينت در مورد مشکلات اين تيم و مسائلي که پيروز قرباني روز گذشته مبني بر مشکلات اين تيم و بي‌ربط بودن دستگيري مالک باشگاه به بازيکنان گفته بود يادآور شد: بازيکنان اگر حرفي مي‌زنند حق دارند او با خود رئيسي‌کيا هم اين مسائل را در ميان گذاشته بود همه‌جور هجمه‌ها بر عليه آنها وجود دارد حرف بي‌ربطي نمي‌زند نکات جالبي را گفته بود که قابل توجه است فدراسيون فوتبال اگر از ما تسويه‌حساب دارايي را مي‌خواهد به دنبال تسويه‌حساب قرارداد و تسويه‌حساب دارايي باشگاه‌ها هم باشد مطالبي که او عنوان کرده بود توهين به کسي نبود بلکه درد و دلي بود که اکثر فوتباليست‌ها دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: