واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲

النصره؛ مسئول حمله موشکی به لبنان

گروه تروریستی تکفیری « جبهه النصره» مسئولیت شلیک چندین موشک گراد به شهر بریتال در منطقه بقاع شمالی لبنان را برعهده گرفت.
تدبیر24: این گروه تروریستی تکفیری در بیانیه ای که بر روی «تویتر» قرار داد، به حزب الله ، ارتش لبنان و رییس جمهوری این کشور حمله کرده است.

ناظران می گویند این گروه تروریستی تکفیری در حالی به مردم لبنان وعده پیروزی داده است که در روزهای گذشته بارها خانه های آنها را هدف موشک قرار داده و یا با انفجارهای تروریستی انتحاری بویژه زنان، کودکان و سالخوردگان و دانشجویان را به شهادت و یا زخمی کرده است.

کارشناسان نظامی امنیتی، انفجارهای تروریستی و موشک پراکنی های بی هدف و به مناطق مسکونی در بقاع لبنان را نشانه ضعف و شکست گروه های تروریستی تکفیری در نبردهای میدانی با ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بویژه در شهرهای مرزی سوریه و لبنان دانسته اند.

منطقه بقاع شمالی لبنان عصر دیروز شاهد دو مرحله حمله موشکی گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره بود.

درسه روز گذشته برای بار دوم بود که گروه های تروریستی تکفیری از داخل خاک سوریه به خاک لبنان با موشک حمله می کردند.

عصر دیروز و در دو مرحله 7 موشک به محله التلیله بین شهرهای حورتعلا وبریتال و دشت بریتال در منطقه وادی الحبیب اصابت کرد که به زخمی شدن چند شهروند لبنانی منجر شد.



** بازداشت 4 شهروند سوری

در مراسم تشییع جنازه ای که عصر دیروز ( دوشنبه) در محله صبرا در بیروت برگزار شد، همراه با شلیک گسترده تیرهای هوایی ، یک گلوله آر.پی .جی نیز شلیک شد.

در لبنان به هرمناسبتی از جمله تشییع جنازه، عروسی و جشن و عزا تیراندازی می کنند و تاکنون این رسم قربانیان زیادی برجای گذاشته و بسیاری از خانواده ها را عزادار کرده است.

گفته شده است که این گلوله آر.پی. جی در مراسم تشییع جنازه یکی از کسانی شلیک شده که در سوریه کشته شده و برای تدفین به لبنان منتقل شده است.

ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک متهم در حال تعقیب به نام « فوزی فوزی شحرور» در یک مراسم تشییع جنازه اقدام به شلیک گسترده هوایی با اسلحه جنگی و شلیک یک گلوله آرپی جی کرده است.

براساس این بیانیه ، نیروهای ارتش لبنان با یورش به منزل شحرور ، 4 شهروند سوری را که با مقدار زیادی پول و ارز ، دستگاههای ارتباطی بی سیم، اسلحه های جنگی و تفنگ های صیادی اتوماتیک و مهمات جنگی بازداشت کرده اند اما شحرور همچنان فراری است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: